niedziela, 23 grudnia 2012

Świąteczno-noworoczny upominek

Ostatnio Labolatorium dr Irena Eris obdarowało mnie taką ilością kosmetyków, że na ich solidne testy nie starczyłby mi cały następny rok. W związku z tym chciałabym się nimi z Wami podzielić, a że w paczce znalazł się pięknie zapakowany, idealny na prezent zestaw, wybór padł właśnie na niego :).


W skład zestawu wchodzą:

- Lirene krem nawilżająco-przeciwrodnikowy Aqua Cristal na dzień
- Lirene krem intensywnie nawilżający Aqua Cristal na noc
- Lirene płyn micelarny Aqua Cristal
- kolczyki

Aby wziąć udział w rozdaniu należy:

- być publicznym obserwatorem mojego bloga
- żeby nie było nudno, zostawić pod tym postem komentarz z odpowiedzią na pytanie: "Jakie jest Twoje noworoczne postanowienie?" :)))

Rozdanie potrwa do 31.12.2012 r. do północy. Ogłoszenie wyników nastąpi najprawdopodobniej (w zależności od samopoczuciowych okoliczności ;)) 1.01.2013 r.

Ze swojej strony życzę Wam zdrowych i radosnych Świąt, pełnych relaksu i odpoczynku, i niech się spełnią Wasze najskrytsze marzenia!

Wykapany Mikołaj :D



41 komentarzy:

  1. A co tam spróbuję, kto nie próbuje ten nie wygrywa ;)
    Obserwuję jako : Alaa
    Moje noworoczne postanowienie to : Zacząć zużywać zapasy kosmetyczne,a nie otwierać co chwilę nowy produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje noworoczne postanowienie: schudnąć 10 kg i przeczytać cała sagę Pieśń Lodu i Ognia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Kosmetyczna Kraina

    Moje postanowienie ?
    Osobiste bardzo. Unormować relacje z Mamą.
    I powiedzieć jej, że ją kocham.

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuję jako: anenia
    moje noworoczne postanowienie: przeczytać więcej książek niż w mijającym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję jako EnjoyMakeUpBlog

    Noworoczne postanowienie: sport! nie lubię składać sobie postanowień, które są nierealne, więc nie mówię, że osiagnę idealną sylwetkę ale wezmę się za sport dla zdrowia i dla siebie! Chcę zacząć regularnie ćwiczyć i wiem że mi się uda! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako Kejt
    Moje noworoczne postanowienie to odlenienie się :P. Czas wziąć się za naukę, tym bardziej, że sesja zbliża się wielkimi krokami!

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję jako Marta.
    Moje noworoczne postanowienie? zakochać się... i to z wzajemnością! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Być bardziej szczęśliwą. Wesołych Świąt! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mikołaj wymiata, miau!
    W Nowym Roku będę bardziej systematyczna we wszystkim, czego się tknę!
    A obserwuję jako Cupcake, oczywista ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuje jako :ilovemakeup
    Moje postanowienie noworoczne?Wiecej cwiczyc i dalej kontynuowac diete,abo do wakacji osiagnac upragniony cel :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych Świąt!
    Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja też spróbuję!
    Obserwuję jako: Anna Chwistecka-Samson
    Odp: Chcę schudnąć do wagi 55 kg!

    Wszystkiego naj z okazji świąt

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: NatkaPocket.
    Pośród tych tradycyjnych postanowień, jak zrzucenie kilku zbędnych kilogramów oraz zapuszczenie włosów do pasa, to mam jedno, duże postanowienie, żeby w nowy etap, jakim będą dla mnie studia, wejść z uśmiechem i optymizmem, poznać wielu sympatycznych ludzi i być zadowoloną z siebie i tego, co mnie spotkało :)) Tak więc stanie się większą optymistka i wyrzucenie w kąt pesymizmu.
    Wesołych Świąt życzę! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuję jako devi
    a moje postanowienie noworoczne to przede wszystkim dbać o to by być szczęśliwą i chcę skończyć ten rok szkolny bez zagrożeń więc chciałabym się więcej uczyć i mieć więcej motywacji do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: Sabina
    Moje postanowienie noworoczne: starać się zdecydowanie mniej przejmować kwestiami, na które nie mam wpływu!
    Wesołych i spokojnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuję jako lili
    W Nowym Roku czeka mnie nowa rola :) Moje postanowienie - będę świetną mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako kasiula990.
    Moje noworoczne postanowienie: zrzucenie 5 kg ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako Joanna

    Czymże byłoby podsumowanie roku i rozpoczęcie nowego od wszechobecnych postanowień noworocznych. Co roku gdzieś tak w okolicach 1 stycznia czuję ,że to bedzie najlepszy rok, że zmienie wszystko, na bank schudne... o tak! Schudnę i będę do tego ćwiczyć... Tak, napewno będę ćwiczyć. Może zapuszcze włosy? Albo je zetnę, napewno postanawiam zmienić fryzurę. Postanawiam, mniej ogądać tv, mniej siedzieć przy laptopie, więcej czytać i pić dużo wody, może być milsza... postanawiam się też zakochać...w końcu... co by babci staropanieństwem nie straszyć... ooo to też jest postanowienie, nie będę stresować Janki :). Postanawiam, sprzątać na bierząco, żeby potem GOPR mnie nie szukał pod stertą ciuchów. Z reguły postanawiam zmienic wszystko, nigdy nie ma we mnie takiej mocy i wiary w postanowienia jak w Nowy Rok.. a potem... zmieniam zdanie... i postanawiam po prostu żyć... bez napinki, bez planów, reagować na to co czuję i czego chcę w danym dniu :)

    Moje postanowienie? Przeżyć kolejny rok, z radością i smutkiem, upadając i podnosząc się z kolan, robiąc krok na przód i dwa do tyłu, zachwycając się tym co daje mi los.

    Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako CzekoladowaPyza

    A moim postanowieniem noworocznym jest to, aby każdą sytuację, wydarzenie przyjąć z uśmiechem i potraktować jako swego rodzaju 'dar'.

    Radosnych Świąt ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja jak większość chcę schudnąć,poprawić kondycję (czyt.ćwiczyć) no i przede wszystkim i najważniejszym wreszcie nauczyć się angielskiego- bo to co umiem, to właściwie nic nie umiem- a wówczas ŚWIAT stanie przede mną otworem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako Karanloth.

    Dobrze z tym zadaniem trafiłaś, bo w tym roku jest PIERWSZY raz, gdy jakieś postanowienia poczyniłam. :) Nigdy jakoś ta "magia" Nowego Roku do mnie nie przemawiała... No i mam dwa punkty, które zamierzam realizować:
    - znowu regularnie chodzić na zajęcia ruchowe (chodziłam na tai chi oraz pilates) - z powodów zdrowotnych przestałam na nie uczęszczać i nie potrafiłam się ponownie zmobilizować,
    - zacząć przyjmować suplementy diety (regularnie!) - zaczynam od, zamówionego już, Oeparol. :)

    Pozdrawiam serdecznie i Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  22. Spróbuję)
    Obserwuje jako jolkag78
    Postanowienie to poświecić więcej czasu na spacery z moimi psami;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim postanowieniem jest przestać narzekać (na życie, na studia) i znajdywać w życiu małe rzeczy do radości i obracać je w ogromne sukcesy ;D

    obserwuje: s1klaa

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuję jako pati8821
    Moje postanowienie jest niezmienne od lat-chcę schudnąć :) mam ogromną nadzieję,że mi się uda:):)

    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: Ignis
    Moje postanowienie: znaleźć czas na przeczytanie nowych książek m.in sagę Milenium, Igrzyska Śmierci, Ugryzioną, 50 twarzy Greya, Ciemniejsza strona Greya...

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako : lovebeautyworld

    Moim noworocznym postanowieniem jest systematyczność we wszystkim : w pisaniu bloga , w ćwiczeniach,w nauce.To jest klucz do sukcesu , który spróbuję osiągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja nie mam noworocznych postanowień - 1 styczeń to dla mnie taka data jak każda inna. Jak chcę coś zmienić w moim życiu lub coś osiągnąć, to poprostu do tego dążę. Postanowienia są systematycznie spisywane, a jak zostaną osiągnięte, lub zmienią mi się priorytety to wtedy są wykreślane. Ostatnio czytałam te starsze i to są czasem takie głupoty, że cieszę się, że nie katowałam się w żaden sposób, aby móc je osiągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: dolin.ek

    Moim postanowieniem noworocznym jest... przeżyć rok 2013, by za rok móc zrobić kolejne postanowienie noworoczne :))

    Wesołych , rodzinnych Świąt!

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Karo
    Postanowienie: Odnaleźć jakiś cel w życiu, bo w tym rok kończę szkołę i nie wiem, bo dalej ze sobą zrobić.. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Moje noworoczne postanowienie- Zadbać o swoje zdrowie i o siebie! Na codzień dbam o męża i dwuch synów,czesto zapominając o sobie, niestety mój organizm daje mi teraz owe znaki:(

    OdpowiedzUsuń
  31. obserwuję jako yzma87
    Moje noworoczne postanowienie: rozpocząć studia podyplomowe i co miesiąc kupować co najmniej jedną książkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Postanowienie noworoczne? Zrzucić kilka kg i zacząć wykonywać moją listę "to do list before you die" :D
    + jestem obserwatorem blog a;)

    OdpowiedzUsuń
  33. obserwuję jako Cosmetixmaniaczka

    Moim postanowieniem jest nie mieć postanowienia, bo i tak nigdy mi sie nie udaje w nich wytrwać:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Moim noworocznym postanowieniem jest zdać mature na wysokim poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. obserwuję jako: Ewelina K
    moje noworoczne postanowienia ciężko ująć w jednym zdaniu, gdyż jest ich wiele i dotyczą wielu różnych dziedzin mojego życia. Najważniejszym z nich wydaje się być takie by "pielęgnacyjnie" na maxa wykorzystać czas pozostały do mojego ślubu by być NAJpiękniejszą panną mlodą w powiecie, a może i w województwie! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. obserwuję jako: ola152

    A moim noworocznym postanowienien jest schudnąć.To chyba standardowe postanowienie,ale spróbuję je wykonać w tym roku :-).

    OdpowiedzUsuń
  37. obserwuję jako anununu
    akuczun1@wp.pl

    Postanowień noworocznych mam wiele... regularnie ćwiczyć, nie zaniedbywać swojego chłopaka, przyłożyć się do nauki na studiach, podszlifować angielski... ale co z tego wyniknie? Hm...

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako MattersAtAll hrabina.88@gmail.com
    Już dawno nie robiłam postanowień noworocznych, bo ciężko mi je potem realizować ale w tym roku będę kupować więcej kosmetyków polecanych przez inne blogerki (to trudne nie będzie) bo zawsze okazują się hitami i postaram się być milsza dla innych. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuje jako mckdrawings

    Moje postanowienie noworoczne: byc szczesliwa i nie narzekac.

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuje jako Gosia.
    Moje postanowienie noworoczne to znalezc ciekawa i inspirujaca prace, bo za chwile bede bezrobotna.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...