niedziela, 28 kwietnia 2013

Wiosenny mix

Dotarły do mnie ostatnio lakiery z kolekcji TOP SHOP w dwóch metalicznych odcieniach Crystal Clouds (od lewej) i Wisdom (od prawej).


W pierwszej chwili pomyślałam, że kolory i przede wszystkim wykończenie są kompletnie nie moje. Co jak co, ale metaliczny połysk na paznokciach to dla mnie zdecydowanie za dużo.


Parę sekund później pojawił się jednak przebłysk: "Ruffian!". Brokatowe tudzież foliowe odcienie stanowią, moim zdaniem, idealną bazę pod tego typu manicure. Jak pomyślałam, tak zrobiłam. Jako że za oknami wreszcie wiosna, połączyłam Crystal Cloud, który określiłabym jako srebro z nutą taupe, z odcieniem Peppermint od Rimmel.


Całość wyszła całkiem zgrabnie i sam lakier również oceniam na plus. Dobrze się nakłada, choć solo podkreśla nierówności na paznokciach. Czas schnięcia jest w normie, trwałość póki co trudno mi oceniać., ale ruffiany trzymają się u mnie zazwyczaj ok. 5 dni. Aktualnie możecie skorzystać też z promocji 2 lakiery (8 ml) za 45 zł.

Crystal Cloud w połączeniu z Peppermint dał całkiem przyjemny wiosenny mix, nie mam jednak pomysłu, z czym skomponować fiolet Wisdom. Może Wy mi coś podpowiecie?

PS. Produkt został przesłany mi do recenzji, fakt ten nie miał jednak najmniejszego wpływu na jej treść.




25 komentarzy:

  1. mi się efekt bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie z Rimmelkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt wyjątkowo bardzo połechtał moje gusta :) Ten drugi może z jakąś pastelową, delikatną lilią fajnie by się skomponował?

    OdpowiedzUsuń
  4. generalnie irytują mnie takie tandetne pstrokate paznokcie,ale przyznam,że te są urocze! :) moim marzeniem jest znaleźć taki kolor metaliczny mega,złoty albo srebrny.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka wersja ruffiana bardzo mi się podoba! Koniecznie muszę zrobić coś takiego u siebie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. fiolet w wersji wieczorowej fajnie wyglądałby z czernią :) ruffian jak najbardziej udany :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już o tym myślałam, ale szukam jeszcze jakiegoś "dziennego" połączenia :)

      Usuń
  7. Przepięknie!
    Świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł! Wygląda fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pięknie wygląda w połączeniu z niebieskim!♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie to wymyśliłaś :). Lakiery mają świetne opakowania
    (groszki!!!) ale ceny już mniej udane ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Top Shop ogólnie jest drogi, przeciętny ciuch kosztuje tam ponad 100 zł...

      Usuń
  11. efekt jest super muszę koniecznie wypróbować :D Wisdom fajnie by wyglądał z delikatnym różem ale i z czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolorki świetne, przygarnęłabym!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się połączenie z drugiego zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę tak sobie zrobić. a te lakierki top shop fajne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne połączenie kolorów na drugim zdjęciu :)
    Na pewno będę tu wpadać częściej :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie na filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe połączenie ;) obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...