sobota, 26 marca 2011

500!

Nastała owa wiekopomna chwila! Dziś mój blog osiągnął magiczną liczbę 500 obserwatorów!!! W ramach podziękowań za to, że jesteście, że czytacie, komentujecie i doradzacie przygotowałam dla Was 3 upominki, wśród których znajdzie się coś dla ciała i coś cieszącego duszę, a przede wszystkim oczy ;)))).

Upominek nr 1
Zestaw minilakierów OPI z kolekcji szwajcarskiej (3,75 ml), a w nim:
- Lucerne-tainly Look Marvelous
- Yodel Me On My Cell
- Color So Hot it Berns
- Rapid Dry Top Coat
Odżywczy krem do ciała Nutriextra (200 ml) marki Vichy

Upominek nr 2
Zestaw Seche do francuskiego manicure (3,6 ml), a w nim:
- Seche Clear Crystal Clear Base Coat
- Seche Porcelain Nail Lacquer
- Seche Rose Nail Lacquer
- Seche Vite Dry Fast Top Coat
Odżywczy krem do ciała Nutriextra (200 ml) marki Vichy

Upominek nr 3
Zestaw do pielęgnacji dłoni OPI Happy Spa-lidays, a w nim:
- Avoplex High-Intensity Hand & Nail Cream (50 ml)
- Avoplex Exfoliating Cuticle Treatment (30 ml)
- Avoplex Cuticle Oil to Go (7,5 ml)
Wisiorek z H&M w kształcie misia z sercem z różowych cyrkonii

Jak wziąć udział?
1. Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga
2. Zostaw komentarz pod tym postem wraz z nickiem, pod którym obserwujesz bloga (adres e-mail również mile widziany)
3. Napisz w komentarzu, o czym chciałabyś/chciałbyś przeczytać na moim blogu, jakie tematy interesują Cię najbardziej

Jak zdobyć dodatkowe losy?
1. Zamieść notkę na temat rozdania wraz z linkiem do posta na swoim blogu (+1 los)
2. Zamieść mnie w swoim blogrollu (+1 los)
3. Napisz o rozdaniu na twitterze, podając linka i mój nick @xMizzVintage (+1 los). Pamiętaj proszę o umieszczeniu @ przed nickiem, abym mogła przeczytać Twój wpis.

Proszę, abyś o chęci wzięcia udziału w konkursie i wszystkich dodatkowych losach poinformował/a mnie w jednym komentarzu, zamieszczając również odpowiednie linki do blogów i postów. Komentarze bez linków nie będą brane pod uwagę.
Ze względu na sporą wagę paczek, nagrody wysyłam jedynie w obrębie Europy. Jeśli mieszkasz na innym kontynencie i chciałabyś/chciałbyś wziąć udział w konkursie, wystarczy, że podasz mi adres w Polsce, na który mogę przesłać upominek. Proszę w tym względzie o wyrozumiałość :).

Zgłoszenia możecie nadsyłać do 15 kwietnia do godz. 23:59. Zwycięzcy zostaną wybrani drogą losowania.


Rozdanie nie mogłoby się odbyć bez uprzejmości sponsorów, którym za pomoc w zgromadzeniu nagród serdecznie dziękuję i do których należą:

Sklep internetowy Victoria`s Beauty (KLIK), który ufundował lakiery :)))
Firma Vichy Laboratoires (KLIK), która ufundowała balsamy do ciała :)))
MizzVintage, która zasponsorowała wisiorek ;)))

Mam nadzieję, że nagrody spotkają się z Waszym zainteresowaniem i że chętnie weźmiecie udział w zabawie. Dziękuję Wam jeszcze raz za wspólnie spędzone wirtualne chwile :***


198 komentarzy:

  1. Tak więc moja droga przede wszystkim...kolejnych 500 widzów Ci życzę! :*

    -Jestem Twoim widzem! (no bo jak inaczej!)
    -Mam Cię w blogrollu na swoim blogu.
    -Dodałam info na swoim twicie @anetka_p
    -Dodałam notkę na blogu http://czarny-flamaster.blogspot.com/2011/03/mizzvintage-swietuje.html
    -Podaję swój e-mail: aneta.pedzik@gmail.com

    -A o czym chciałabym przeczytać?

    Wiem, po Twoich filmach, że bardzo cenisz niektóre cienie firmy MAC. Pomyślałam sobie, że fajnie byłoby móc poczytać notki na temat każdego (lub np.2) cienia + swatche i Twoja opinia na ich temat.
    Albo jak zorganizować niedrogą, a fajną kosmetyczkę, jak przygotować skórę na wiosnę i lato :)

    Buziaki kochana! :*

    PS. Ten misiu jest przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję jako kamilkamilka
    kamila.plucinska@gmail.com
    mam cię w blogrollu: http://paznokcie-kamilkamilka.blogspot.com/
    U ciebie nachętniej czytam rzeczowe recenzje. Przedstawiasz nie tylko drogie produkty, ale także takie, na które każda z nas może sobie powzolić.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i oby tak dalej xD

    Obserwuję cię = Yasminella
    Dodałam notkę = http://yasminella-yasminella.blogspot.com/2011/02/rozdania.html
    Email = yasminella-yasminella@gmail.com

    A chciałabym przeczytać o : (hmm)

    - Jakiś twoich makijażach takie stepy
    - Recenzje swache i zamieniki MAC
    - Jak dbasz o swoje paznokcie i jakie sa twoje ulubione lakiery
    xD

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję tylu widzów !!! :))

    Oczywiście jestem twoim widzem
    obserwuję jako Katrin
    Dodałam info na swoim twicie @Hikatrin
    Dodałam notkę na blogu www.hikatrin.blogspot.com
    Podaję swój e-mail hikatrinone@gmail.com


    A ja chciała bym jeszcze więcej recenzji produktów na tzw "każdą kieszeń"
    nie tylko MAC czy Lancome ale też takie które są ogólnie dostępne i rewelacyjne
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję jako gusia2205 mój e-mail to: agata.ar1@vp.pl
    Mam Cię również w blogrollu: http://gusia2205.blogspot.com/

    a o czym bym chciała czytać? Mi bardzo odpowiada Twoja obecna "formuła" bloga, czyli recenzję, recenzję porównawcze. Lubię czytać Twoje przemyślenia na temat produktów przeróżnych firm, zwłaszcza cenię te tych droższych kosmetyków.
    Chętnie bym pooglądała makijaże krok po kroku, mile widziany byłby również jakiś strój dnia :p
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuje jako BlackCougar00, moj emial : chojnackapa@wp.pl mam w blogrollu, wysłałam wiadomość na twicie :)
    a chcialabym poczytac o nowościach kosmetycznych na rynku polskim i zagranicznym :)
    moj blog: www.blackcougar0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję jako a. (smakowanie@gmail.com)
    blogroll jest, notka również - http://belleoleum.blogspot.com/2011/03/pare-sow-o-rozdaniach.html

    Na blogu chętnie poczytałabym o tym, jak sama się malujesz, o Twoich konkretnych makijażach :) Jestem po prostu ciekawa.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuję jako aurinko
    e-mail aaurinko@gmail.com
    mam cie w blogrollu : http://aaurinkoo.blogspot.com/

    o czym chciałabym czytać? O tym o czym Ty chcesz pisać. TAk jak jest jest fajnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, to i ja próbuję szczęścia!
    W blogrollu oczywiście jesteś, widzem także jestem, twittera nie posiadam, a mój blog wraz z powiadomieniem o Twoim rozdaniu można zobaczyć na moim blogu:
    http://flowermeg.blogspot.com/2011/03/mizzvintage-rozdaje.html

    - email: fretka69@tlen.pl

    Jeżeli chodzi o Twój blog, to chcę więcej makijaży, może nawet step by step, jeżeli nie to efekty końcowe, rozumiem brak czasu, ale jeżeli dałoby się czasami ;)
    Fajnym pomysłem mogłyby być też stroje dnia, albo nowe zdobycze ciuchowe, jeśli chodzi o recenzje kosmetyków to nic bym nie zmieniła :)

    Pozdrawiam ciepło, Magda!

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję jako kasiakontiki
    mail kasiakontiki@gmail.com
    jestes w blogrollu
    post również jest http://kasiakontiki.blogspot.com/2011/03/rozdanie-u-mizz-vintage-jest-nas-juz.html
    a co do tematów - to może tak na przekór bloga jakis filmik i jak sie pokazesz to juz na prawde obojętnie o czym bedziesz mowic:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako Aktualnaa.
    Mój email to eliksir1681@gmail.com
    Mam Cię w Blogrollu
    http://recenzjekosmetyczne.blogspot.com/

    Chciałabym może nie tyle co poczytać ale zobaczyć w końcu filmiki na yt ! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. 500 WOW! Gratulacje, to naprawdę coś:)

    Obserwuję jako Piękność Dnia

    Może pokazuj makijaż dznia albo strój?

    Zapraszam też do siebie na KONKURS:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj,
    gratuluje takiej ilosci obserwatorow. Tez jestem w nich:)i chetnie wezme udzial w Twoim konkursie.

    obserwuje jako neomedia
    neomedia@gmx.de

    masz bardzo rzeczowe recenzje co mnie bardzo cieszy i to wlasnie chetnie czytam. A uwielbiam czytac tez o zakupach drogeryjnych, co przyznam szczerze ulatwia mi bieganie po sklepach na szybkie zakupy (jak meza mam ze soba:)- mezatki wiedza o czym mowa:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne nagrody, podziękowania dla sponsorów :)
    Obserwuję jako zzola, e-mail zzola@p.pl.
    Na blogu chętnie będę czytać o pielęgnacji twarzy, ciała i włosów a także o Twoich podróżach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się że Cię odnalazłam. Uwielbiałam Twoją działalność na YT a z blogami dopiero zaczynam :)
    Obserwuję Cię jako tylkokasiaa
    Pozdrawiam serdecznie i na pewno będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czarodzielnica
    czarodzielnica@gmail.com
    Interesują mnie przede wszystkim recenzje, ich nigdy nie za wiele. Ponadto bardzo ważny jest dla mnie skład kosmetyków. Dlatego, że borykam się z cerą trądzikową, chętnie przeczytam o tym jak pozbyć się wyprysków.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam serdecznie ;)
    Obserwuję jako Kosmetyczka Odety
    Dodaję własnie notkę na moim blogu ;)
    moj e-mail to edyta.widawska.tracz@gmail.com

    Kochana życzę Ci kolejnych 500 obserwatorów i najważniejsze - poprostu bądź ;)
    Bardzo chętnie zobaczę jak uzyskujesz efekt elegancji w swoim makijażu ;) delikatność i elegancja ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. 500, gratulacje! Ja dopiero dobiłam do setki, ale i tak jestem dumna ;)

    Obserwuję jako Nola, mam Twój blog w blogrollu na hedonism-ltd.blogspot.com, e-mail: hedonism.ltd[at]gmail.com

    Chętnie pooglądałabym więcej makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuję jako Atina
    anitabre@op.pl
    mam Cie w blogrollu
    ja chętnie poczytam o hitach kosmetycznych zarówno w pielęgnacji jak i w kolorówce

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję! ;)
    obserwuję jako wisienka
    wisienkaa.blogspot.com
    mail: paulinaw95@interia.pl
    chętnie przeczytam o : recenzjach kosmetycznych a najbardziej kosmetyków do twarzy i włosów ;D
    http://wisienkaa.blogspot.com/2011/03/rozdania.html - notka

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje! Oby ta liczba stale rosła :)
    Zgłaszam się jako obserwatorka Paramore, mój e-mail to pati_17@op.pl.
    Z chęcią poczytam o pielęgnacji włosów, jak i również pooglądam swatche lakierów do paznokci :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem Tw3oim widzem jakiś czas:) obserwuję jako ive85 (paulina80@gazeta.pl) A na blogu chciałabym poczytać o korektorach pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwyuję jako Maqda, tweeter też zamieściłam, do blogrolla też dodałam - maqda.blogspot.com - maaqda,Mona103@op.pl
    Oczywiście gratuluję takiej liczby obserwatorów:* Nie mamjakichśkonkretnych tematów, o których chcaiłabym przeczytać, ale na swatche lakierów zawsze jestem łasa:)

    OdpowiedzUsuń
  25. obserwuję jako Carolajna
    special.nds@gmail.com
    mam cię w blogrollu: http://psycho-nails.blogspot.com/
    U ciebie nachętniej czytam lakierowe recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję Cie jako iza.par.Mail isztar3@vp.pl
    Kocham lakiery i podkłady mineralne wiec pewnie to najbardziej chciałabym widziec na Twoim blogu.A tak w ogóle to łudze się, ze wiosną wrocisz na Youtube:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję Cię jako justynka889.
    Chciałabym poczytac np. jak dbasz o sowje włosy, a także o cerę itp.

    justynka889@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. chętnie i ja, wezmę udział w rozdaniu, obserwuję Cię już od jakiegoś czasu jako Marta Kiera, mój e-mail: marta.kiera@gmail.com; czekam również na tematy pazurkowe, które mam nadzieję, niebawem, znajdą się na Twoim blogu. uwielbiam je najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję Cię, jako adunia303, na blogrollu rónież mam Cię, notka za chwilę powstanie www.wzop.blogspot.com
    moja poczta adunia303@o2.pl
    Co bym chciała przeczytać?
    Bardzo chętnie czytam wszystko to, co napiszesz, maja propozycja to jak dbasz o włosy i paznokcie.
    Oczywiście bardzo bym chciałam, żebyś wróciła na youtube (z filmikami)
    Pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. p://magg-fashion.blogspot.com/2011/03/czerwona-marynakra.html + blogroll na tym samym blogu
    obserwuję jako maggida
    maggida@vp.pl

    ja chętnie bym poczytała o pielegnacji włosów, ponieważ nie potrafię sobie poradzić z nimi, ciągle są suche i łamliwe. Makijaż krok po kroku też by mnie interesował + nowości kosmetyczne, i Twoja własna opinia.

    OdpowiedzUsuń
  33. obserwuja jako Agawcia (agawa2828@t-online.de)chetnie bym poczytal wiecej o kosmetychach ktore kupujesz w Niemczech,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję tylu obserwatorów :)

    Obserwuję jako kosodrzewina
    Mam Cię w blogrollu

    http://kosodrzewina.blogsopt.com

    Z chęcią poczytam o kosmetykach do cery wrażliwej, bo moja w taką ostatnio się przeobraziła :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako hemliggg
    beata.rutkowska15@wp.pl
    Lubie oglądać zdjecia na blogu ale nie inspiracje tylko autentyczne robione przwez autora bloga i też bym chciała abyś Ty dodawała więcej swoich zdjęc :)

    OdpowiedzUsuń
  36. obserwuję Cię jako lili
    mój mail: dragan.kasia@gmail.com
    mam Cię w blogrollu: http://lilijka-lili.blogspot.com/
    Chciałabym zobaczyć więcej Twoich makijaży, a tak naj naj najbardziej, to chciałbam, abyś wróciła na Yt :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. a ja znalazłam Twojego bloga dopiero dzisiaj! Ale zaraz dodałam obserwację, jako martinee :D :D
    Ciekawie by było, gdybyś zamieszczała jakieś dłuższe artykuliki na temat pielęgnacji, np. urodowe przygotowania do wiosny lub opisy zabiegów urodowych, estetycznych, etc.
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  38. martamwmw
    martamwmw@o2.pl
    http://martamwmw.blogspot.com/2011/03/rozdanie-500.html

    Uwielbiam temat pędzli, najchętniej poczytałabym o pędzlach za rozsądną cenę do podkładu i do blendowania.

    OdpowiedzUsuń
  39. nie biore udzialu, ale gratuluje kochana i dalszych sukcesow zycze!!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję! ;)
    obserwuje jako TheDzesi12
    justynai@op.pl
    TheDzesi12.blogspot.com blogroll ;)
    Proszę o wiecej makijązy step by step ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuje jako k_bytom92
    Chętnie poczytałam bym o nowych trendach makijażowych ;) no i jeszcze o recenzjach kosmetyków. Pozdrawiam ;* mój email: k_bytom92@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję Cię jako Pauline (p.handerska@gmail.com)

    Tak w ogóle to gratuluję 500 widzów i oby ich przybowało ;)
    A co do tematów to może jakieś recenzje kosmetyków drogeryjnych ? Tych z niższej półki cenowej i ofc makijaże w Twoim wykonaniu ;) I wracaj jak najszybciej do nas, do widzów :) na yt ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję 500 obserwatorów :) To miłe, prawda?
    Przy losowaniu nie będę się upierała, ale ten zestaw OPI kuszący... ładne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  44. gratuluję ! :)
    obserwuję jako Pilar, cambiodolorporlibertad@gmail.com
    link do notki na blogu: http://pilar1899.blogspot.com/2011/03/500-widzow-u-mizzvintage.html
    jesteś w blogrollu :)

    OdpowiedzUsuń
  45. aa zapomniałam napisać: najbardziej mnie interesują makijaże i lakiery :)przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Dzisiaj odkryłam twojego bloga, jest super!
    Obserwuje jako: Pandzia
    anna4054@wp.pl
    Interesuje mnie wszystko prawie w twoim blogu, lubię lakiery :)

    http://pamietnikpandzi.blogspot.com/2011/03/loteria_27.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję!! :)
    Obserwuję jako P4ulin3ck4
    paulinaczabanowska@wp.pl
    Mam Cię w blogrollu :) : http://scentoffreshness.blogspot.com/
    Lubię Twoje rzeczowe recenzje i czekam na więcej, może jakieś kosmetyki drogeryjne?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Kochanie, anioł od początku bacznie obserwuje, co w świecie urody seriali i etc. Nie dziwi w ogóle ta 500etka. Szczerze gratuluję.
    Jeśli chodzi o anioła... To najchętniej zajrzał by głębiej w Ciebie. Dowiedziałby się kim właściwie jest ta piękność z oczami jak sen ;) .... Co lubi, czego nienawidzi, co ją denerwuje a co wzrusza..... No wiesz... Takie tam dydrdymały..:))
    Co do konkursu... Ech... Oczywiścię biorę udział. Bez nadziei na wygraną /bo takie już szczęście anioła. Mój mail: monisia997@buziaczek.pl
    Otulam marzeniem o wiośnie:***

    OdpowiedzUsuń
  49. Hejka!!!
    Pisałam już do ciebie na YT czemu nie nagrywasz :(

    Więc tak obserwuję cię jako Turkus...
    natalia_w77@interia.pl
    Mam cię w blogrollu :http://lifeturkus.blogspot.com/

    Dodałam notkę na twitterze i na swoim blogu:
    http://twitter.com/#!/Natalia_Wi

    http://lifeturkus.blogspot.com/2011/03/konkurs-u-mizzvintage.html

    Chciałabym u ciebie przeczytać:
    - o tobie o tym co lubisz
    - jak się organizujesz w życiu codziennym
    -co jest twoją pasją w życiu poza makijażem
    - dlaczego germanistyka??
    - o twoich przemyśleniach życiowych

    Bardzo chciałabym żebyś pisała duużo o swoim życiu i o organizacji :) Nie chodzi mi o twoje życie prywatne chlopaka, rodzinę tylko o takie życiowe porady :):)

    OdpowiedzUsuń
  50. Moc gratulacji:)
    Dolaczam do zabawy i ja:)Obserwuje od dawna!



    Nick-Hexxana
    mail-hexxana@gmail.com
    Jestes caly czas w blogrollu-a oto notka-http://tysiacjedenpomyslowipasji.blogspot.com/2011/03/graj-iwygrajmizzvintage-zaprasza.html

    OdpowiedzUsuń
  51. obserwuje jako kropeczka33

    blogkropeczka33@gmail.com

    uwielbiam czytac recenzje szczególnie produktów z "kolorówki"

    mam w blogrollu na blogu
    http://kropeczka33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Chetnie poczytalabym o kosmetykach do pielegnacji twarzy :)
    Obserwuje Cie jako dzolina1
    Moj email to dzolina1@o2.pl
    Mam Cie w blogrollu na www.dzolina-wisienka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuje Cię jako czekolanda (maniusiab@interia.pl) chciałabym zobaczyć makijaże, pamiętam jak jeszcze kręciłaś na YT, szalałam za nimi. Były zawsze schludnie i dokladnie wykonane, a do tego zawsze mogłam je mniej, więcej powtórzyć, bo były bardzo praktycznie i dokładnie przedstawione. :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję Cię jako Mmonia:)
    Mój e-mail mfal76@gazeta.pl
    Chętnie poczytałabym o propozycjach makijaży dziennych i recenzjach cieni do powiek jakich używasz.

    OdpowiedzUsuń
  55. Hej !!!

    Jestem Twoim widzem! i to od początku prowadzenia twojego bloga ;)
    Mój mail : kociaczek881@buziaczek.pl
    Mój blog: madziamakeup.blogspot.com
    Chciałabym zobaczyć wiecej makijaży !

    aaa oczywiście obserwuje jako madziamakeup

    :*

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się:)

    Obserwuję jako simply_a_woman.
    Mail: simplyawoman86.gmail.com
    Mnie interesują recenzje kosmetyków, lakiery do paznokci, makijaże, biżuteria - lubię tematykę Twojego bloga:)
    Dodałam u siebie notkę: http://simplyawoman86.blogspot.com/2011/03/rozdanie-u-mizzvintage.html
    W blogrollu jesteś od początku istnienia mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję 500 obserwatorów! A ja jeszcze pamiętam Twój pierwsze wpis na blogu :) ahhh

    Oczywiście zgłaszam się z miłą chęcią :)
    Obserwuję jako KiziaMizia, jestes w blogrollu na
    http://kizia-miziaa.blogspot.com/

    mój mail: kiziamizia.blog@gmail.com

    O czym chciałabym przeczytać? Przede wszystkim uwielbiam posty o pielęgnacji, dlatego chętnie poczytam recenzje kosmetyków no i może cos w stylu tanie nie jest złe ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  58. Hej :)

    Ja jestem najbardziej zainteresowana swatchami lakierów do paznokci :)

    Obserwuję Cię jako Inulinus,
    mój mail to: inulinus@gmail.com
    Jesteś w moim blogrollu od początku istnienia mojego bloga:)
    Link do notki:
    http://lakieromaniaczka-inulinus.blogspot.com/2011/03/dziewczyny-szaleja-nagrody-do.html

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluj tak licznego grona obserwatorów :)

    obserwuje jako ; mlodaa19
    moj email ; oluniaa@buziaczek.pl

    ja chętnie bym poczytała coś na temat tańszych odpowiedników kosmetyków z MAC,dostępnych oczywiście w Polsce. głównie chodzi mi o cienie, ale wszystko inne także będzie przydatne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuję jako: Osa
    Mój mail: oczy-osy.tlen.pl

    Najchętniej przeczytałabym na Twoim blogu notkę, w której napisałabyś że wracasz na YT! -ten właśnie temat interesuje mnie najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczny jest ten wisiorek ;D. Mam nadzieje, że jeszcze jest w H&M. Chyba sobie go kupię.

    Pozdrawiam ;)

    -----------------------
    http://ano-nimowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratuluję.
    Obserwuję jako Adela24
    Mój mejl adela243@wp.pl
    Chciała bym przeczytać o jakiś kosmetykach do pielęgnacji włosów.

    OdpowiedzUsuń
  63. obserwuję jako : ooliskaa
    tutaj znajdziesz informacje o Twoim konkursie: http://o-zet.blogspot.com/2011/03/sobota.html
    co mnie interesuję? hm.. przestałam obgryzać paznokcie i chętnie dowiedziałabym się jak je wzmocnić, jakich odżywek używać, poza tym chciałabym się dowiedzieć jaka będzie najlepsza baza pod podkład dla cery suchej i dobry podkład matujący ;-) który mi polecisz, hm to by było na tyle.
    email : erapepinia@wp.pl
    nie wiem co to jest blogroll, ponieważ jestem nowa, ale dodałam wzmiankę o Twoim konkursie również do 'gadżetów' .

    pozdrawiam i całuję.
    O.

    OdpowiedzUsuń
  64. Już od dłuższego czasu obserwuje Twojego bloga.
    Najbardziej interesujące dla mnie są notki dotyczące paznokci/ lakierów do paznokci. A tak w ogóle masz piękny kształt pazurków :]
    Fajnie by było gdybyś kiedyś umieściła notkę o tym jak dbasz, pielęgnujesz swoje dłonie a także jak u Ciebie wygląda wykonanie podstawowego manicure...myśle że to mogłoby być bardzo interesujące nie tylko dla mnie :)
    A i pokaż swoją kolekcję bizuterii,oraz jak ją przechowujesz bo po tym misiaku z h&m twierdzam że masz świetny gust :)

    Mój nick : jagusm18
    Mail : jagusm18@gmail.com

    Pozdrawiam gorąco :*
    Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  65. łaaaał co za nagrody!!!

    jestem obserwatorem i oczywiscie mam Cię w linkach:)

    o czym bym chciała przeczytać? nowinki kosmetyczne wszelkiej maści! o tym zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratulacje :)
    1. jestem publicznym obserwatorem
    2. obserwuje jako arachne
    3. moj mail: arachne_mb@wp.pl
    4. jestes u mnie w blogrollu
    5. chcialabym poczytac o serialach oraz recenzje kosmetykow

    pozdrawiam
    arachne

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuję jako Lady Evil
    Adres mojego bloga to: http://hurija-i-jej-swiat.blogspot.com/

    Osobiście prosze o wiecej makijazy, bo pieknie Ci wychodza.

    OdpowiedzUsuń
  68. łaaaał :)

    obserwuję jako goniaroniaa :)
    http://goniaroniaa.blogspot.com/

    jestes w blogrollu:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratulacje !

    Obserwuję cię = TASH
    Moj blog :http://tashasstyle.blogspot.com/
    Email = nastazja@hotmail.co.uk
    Chciałabym poczytac o Twoich haulach , kosmetykach z Mac , lakierach do paznokci :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. nick pod którym obserwuję: kaasiulaa
    e-mail: kasiullenka@wp.pl
    notka +Blogroll: http://kaasiulaa.blogspot.com/
    twitt: http://twitter.com/kaatarzynkaa/statuses/52152848347172864

    a ja bym chciała recenzje, NOTD i makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Hej, gratuluję 500! ;-) życzę co najmniej 5 razy tyle!

    Obserwuję cię jako Idalia
    Notka z wzmianką o konkursie:
    http://idaalia.blogspot.com/2011/03/extra-super-lash-czyli-sposob-na-ekstra.html

    E-mail: idalia@windowslive.com
    + blogroll + sidebar

    A chciałabym przeczytać o kuracji kwasami, czy coś może stosowałaś, jakich preparatów używasz ochronnie na słońce oraz czy się w ogóle opalasz :-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  72. obserwuję jako: doda misiuda
    notka: http://missdood.blogspot.com/2011/03/lekka-odmiana-bransoletki.html
    jesteś w blogrollu :)
    mailL: doda13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Obserwuję Cię jako Julia Natalia.
    Mail - julia.r.wasielewska@onet.pl
    W blogrollu jesteś - http://fashionery.blogspot.com
    Chciałabym czytać recenzje kosmetyków, mile widziane swtache i może jakieś oryginalne konkursy. :)
    Tweet - http://twitter.com/#!/jestem_Julia/status/52384650609438722 , śledzę Cię jako @jestem_Julia
    Notka o rozdaniu - http://fashionery.blogspot.com/2011/01/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  74. Obserwuje Cie jako Natalia
    Mój mail- nataliaa.malecc@gmail.com

    Najbardziej lubię czytać recenzje. W końcu żadna z nas nie chciałaby wydać pieniędzy na jakiś bubel, lepiej je przeznaczyć na kosmetyk który jest tego wart, sprawdził się u innych i być może sprawdzi się u nas. To jest chyba forma która najbardziej sobie cenie.
    Interesują mnie także makijaże

    OdpowiedzUsuń
  75. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  76. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  77. Obserwuję jako : Rebellious lady
    Mój mail: rebelliouslady@wp.pl
    Notka: http://rebellious-lady.blogspot.com/2011/03/mizzvintage-rozdaje.html

    Chciałabym zobaczyć jak ty przygotowujesz się na nadchodzące lato :) Może jakieś triki kosmetyczne?

    PS Byłoby mi bardzo miło gdybyś przy okazji zajrzała na mojego bloga. Założyłam go dość niedawno i dopiero się rozwija, ale już niedługo będzie więcej notek :)

    OdpowiedzUsuń
  78. -obserwuje jako paulinee
    - paulag008@vp.pl
    -notka:http://paulla796.blogspot.com/2011/03/znowu-rozdaniee.html
    - chciałabym zobaczyć rózne recencje; odpowiedzi na pytania./ tanie nie znaczy złe.
    - jesteś na moim blogrollu

    OdpowiedzUsuń
  79. 1. obserwuję jako kaska1216

    2. kaska1216@wp.pl

    3. Chciałabym poczytać o tanich a dobrych kosmetykach :)

    4. adres do notki o rozdaniu :
    http://kasia-makijaz.blogspot.com/2011/03/projekt-denko-i-rozdania.html

    5. mam cię w blogrollu

    OdpowiedzUsuń
  80. 1. obserwuje jako maus
    2. email: a.long@freenet.de
    3. interesuje mnie wszystko :) pielegnacja i kolorowka (nowosci i recenzje), makijaze i sposob wykonywania;
    4. jestes u mnie w blogroll
    5. notka tez jest -> http://cosrocewokowpadnie.blogspot.com/2011/03/rozdanie-u-mizzvintage.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Hej :)
    Obserwuję jako anwen (anwena09@gmail.com) i nie mam pojęcia jak to się stało, że odkryłam Cie dopiero teraz (ale zdążyłam już przeczytać cały blog)! Jesteś u mnie w blogrollu (http://anwena.blogspot.com/ - Jak dbać o długie włosy).

    O czym chciałabym przeczytać... właściwie o wszystkim o czym napiszesz, bo piszesz w taki sposób, że mogłabym czytać nawet instrukcję obsługi tokarki w Twoim wykonaniu ;) Może więcej o serialach, bo widzę, że mamy podobny gust i mogłabym u Ciebie odkryć coś nowego :))) I oczywiście o kosmetykach, ale o tym nie muszę Ci mówić ;)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  82. Gratuluje takiej popularności:)
    obserwuje jako Barbara Ficoń - basia8727@wp.pl
    notka na moim tweeterze juz jest:)
    a chcialabym poczytac o szamponach do wlosow, ciezko jest znalezc dobry i kazda dodatkowa opinia sie liczy.a ulubiony dzial to lakiery:)
    pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  83. Obserwuje jako karaja, mój mail: karaja11@op.pl. A nigdy nie znudzą mi się lakierowe notki i o balsamach do ciała. Moje dwa ulubione :) Inne rzeczy mogą nie istnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratuluje 5oo i zycze kolejnej :)

    Przylaczam sie do zabawy:
    -obserwuje jako moodlishka
    -mail: kate.leam@gmail.com
    -chetnie poczytalam bym o pielegnacji i biochemi jesli maials jakies doswiadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Obserwuję. :)
    Magdalene.
    magdalenadolibog@gmail.com

    Chętnie poczytałabym coś więcej o pielęgnacji paznokci, twarzy oraz fajnych trikach makijażowych. :)

    dodatkowe losy:
    link do notki http://crystalmagdalene.blogspot.com/2011/03/mizzvintage-swietuje.html
    Jesteś także wśród moich ulubionych blogów na mojej stronie głównej.

    OdpowiedzUsuń
  87. Obserwuję jako : FooU
    Notka : http://f000u.blogspot.com/2011/03/14-rozdania-rozdania.html
    Twitter : http://twitter.com/#!/f000U
    Mail : Kladi095@gmail.com
    Tematy o jakich chciałabym przeczytać recenzje to tuszy,pudrów oraz lakiery do pazokci no i oczywiście jakieś ciekawostki :))
    Dodałam do blogrolla

    OdpowiedzUsuń
  88. Obserwuję jako Doodoti
    e-mail: doodoti@wp.pl
    Chętnie pooglądam twoje dzienne makijaże, ale także poczytam o ulubionych serialach, filmach, książkach, ponieważ uwielbiam Twój styl pisania :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  89. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  90. Życzę Ci kolejnych 500 obserwatorów, i kolejnych! ;)))
    Obserwuję jako TheDoliouse
    Notka: http://thedoliouse.blogspot.com/2011/03/rozdanie-u-mizzvintage.html
    Mam Cię w blogrollu: http://www.thedoliouse.blogspot.com/
    Mam Cię w blogrollu.
    Tweet na twitterze: http://twitter.com/#!/TheDoliouse

    Chciałabym dowiedzieć się więcej na temat pielęgnacji Twoich włosów i paznokci! ;))
    Pozdrawiam,
    TheDoliouse

    OdpowiedzUsuń
  91. Hej :)
    Również chciałabym spróbować szczęścia w rozdaniu.
    Obserwuję jako goldpearl. Mój email: goldpearl@interia.pl
    Na Twoim blogu chętnie zobaczyłabym informacje na temat domowych zabiegów urodowych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. Obserwuje jako: julianna1-1
    Mail: julianna1-1@o2.pl
    Twitter: http://twitter.com/#!/jestemsobieja

    Na blogu najchętniej czytałabym notki paznokciowe-wszystko co z tym związane:)

    OdpowiedzUsuń
  93. obserwuje jako karolajjnn
    notka : http://zakupowe-szalenstwa.blogspot.com/2011/03/rozdania-konkurs.html

    blogroll jest
    email karolajjnn14@gmail.com

    najbardziej interesują mnie tematy paznokci jak zapuszczać jakie polecasz odżywki itp oraz z porównaniem różnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Gratuluję pół tysiąca widzów!

    jestem publicznym obserwatorem, obserwuję jako pannajoanna, mam Cię w blogrollu, notka dodana http://joannapanna.blogspot.com/2011/03/mizzvintage-rozdaje.html

    link do mojego bloga http://joannapanna.blogspot.com/

    mail-asik58@wp.pl

    a poczytać bym chciała w dalszym ciągu o tym o czym piszesz-kosmetyki, kolorówka, lakiery, pielęgnacja :) i chętnie bym pooglądała jak te wszystkie mazidła się prezentują na Twojej ślicznej twarzy!:)

    OdpowiedzUsuń
  95. Obserwuję pod nickiem: imadoki (imadoki.kaze@gmail.com)
    Chciałabym zobaczyć i przeczytać na Twoim blogu porównania produktów np. lakierów, kosmetyków do makijażu. Co o nich sądzisz po miesiącu użytkowania ;]
    Informacja o rozdaniu na moim blogu: http://jolivisage-pl.blogspot.com/2011/03/konkursy-rozdania_21.html

    OdpowiedzUsuń
  96. Z chęcią wezmę udział:)
    I gratuluję tak wielkiej ilości widzów (obserwatorów)
    obserwuję jako poliii
    mail: poliii1000@o2.pl
    Najczęściej i najchetniej czytam, rezenzje kolorówki i kosmetyków pielęgnacyjnych,
    a także KWC :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Gratuluję! Tak ogromna liczba obserwujących to ogromne osiągnięcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  98. Ja tak poza konkursem zupełnie - zaczynam obserwować! Podoba mi się u Ciebie i poproszę jak najwięcej pielęgnacji:).
    I zapraszam do siebie w wolnej chwili:).

    OdpowiedzUsuń
  99. Obserwuje jako swirrruska
    mail: makeupbyswirrruska.blogspot.com

    jestes w blogrollu

    dodatkowo chciałąbym zobaczyć fotorelacje z Twoich wyjazdów czy zakupów w innym mieście itd :)

    OdpowiedzUsuń
  100. mail makeupbyswirrruska@wp.pl oczywiscie, pomylilam sie :)O

    OdpowiedzUsuń
  101. Obserwuję cię jako @ewalucja
    mój mail to beataewacelska@gmail.com
    na blogu chętnie poczytałabym o recenzjach kosmetyków,więcej swatchow lakierów:) może o pielęgnacji wlosow paznokci skóry:)

    OdpowiedzUsuń
  102. obserwuję od dawna jako Agu, moj mail to: agulekk88@gmail.com

    Poczytalabym jakie polecasz cienie z firmy MAC, taki niezbednik :) oraz pielegnacji :)

    o rozdaniu napisałam tutaj: http://kosmetyczka-agaty.blogspot.com/2011/03/teraz-czas-na-rozdaniowe-szalenstwa-u.html

    w blogrollu jestes takze od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  103. Biorę udział :)
    Obserwuję jako dezemka, mam Cię w blogrollu, notka tutaj http://dezemka.blogspot.com/2011/04/kwietniowe-rozdania-i-konkursy.html

    Mail : dezemka@gmail.com

    A na pytanie co bym chciała.
    Szata graficzna i styl mi się podobają,ewentualnie może jakiś system punktowy ocenianych produktów ? :)
    Wszystko gra jak należy :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Biorę udział :)
    Obserwuję jako Selene
    mój e-mail: moniczka44@gmail.com
    Notka o rozdaniu: http://wiosna-mojego-zycia.blogspot.com/2011/04/rozdania.html
    Mam Cię także w blogrollu

    Najbardziej interesują mnie recenzje kosmetyków pielęgnacyjnych, chętnie poczytałabym też jakieś wpisy niekosmetyczne np o książkach, filmach :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako FasOla669,
    Mój e-mail: ola669@buziaczek.pl
    Bardzo lubię czytać recenzje kosmetyków, a najbardziej kolorówki. ;]
    Mam Cię w blogrollu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  106. Chętnie wezmę udział,
    obserwuję jako Cosmetixmaniaczka,
    mój mail eswis89@gmail.com
    Lubię czytać na blogach o kosmetycznych hitach i bublach, haule też mile widziane:)
    A najchętniej to widziałabym Cię, a raczej posłuchała na youtube znowu!:-P

    OdpowiedzUsuń
  107. Obserwuję jako sinjun (mail: monika3554@interia.pl).
    W blogrollu (moja mentorko mam Cię od chwili, w której dowiedziałam się co to jest)
    Umieściłam też nawet informację o Twoim rozdaniu u mnie :)
    http://byckobietasinjun.blogspot.com/2011/04/ten-pierwszy-raz.html

    A o czym chciałabym jeszcze poczytać? Lubię czytać o kolorówce, ale chyba bardziej interesują mnie kosmetyki pielęgnacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  108. Obserwuję jako Maggie
    email: loOovelyy@wp.pl
    notka o rozdaniu na http://to-be-inspiration.blogspot.com/2011/04/giveaway.html
    mój blog http://to-be-inspiration.blogspot.com/
    Lubię czytać różnego rodzaju recenzję kosmetyków, bo to naprawdę się przydaje, a mi osobiście bardzo pomaga.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  109. Obserwuję jako: fashionablyyy
    mail: fashionablyyy@gmail.com
    url: www.fashionablyyy@blogspot.com
    link do notki: http://fashionablyyy.blogspot.com/2011/04/rozdanie.html

    Na blogu chętnie przeczytałabym o pielęgnacji dłoni, jakie kosmetyki polecasz do tej części ciała oraz jak o nie dbasz?
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  110. cieszę się, że przeskoczyłaś na blogowanie bo od kiedy mam super bezprzewodowy internet, który z byciem super ma niewiele wspólnego, zostaje mi czytanie blogów :) co chciałabym zobaczyć na Twoim? może makijaże krok po kroku - zawsze podobały mi się twoje z filmików yt także bardzo chętnie. poza tym wszystko jest idealnie!

    obserwuje jako ada (adastrzyza@gmail.com)
    mój blog: http://duzaatakamala.blogspot.com/
    link:
    http://duzaatakamala.blogspot.com/2011/04/kolejne-rozdanie.html

    pozdrawiam serdecznie, A.

    OdpowiedzUsuń
  111. Obserwuje panią jako- antoska1216
    Dodałam wpis na swoim blogu: http://fanaberiezwyklejnastolatki.blogspot.com/
    Dodałam wpis na Twitterze: @antoska1216
    Mam także panią w swoim blogrollu.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  112. Zapomniałam!
    -Chciałabym obejrzeć więcej pani makijaży które robi pani z niezwykłą klasą ;)
    -Oczywiście dalej wspaniałe recenzje lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  113. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  114. Obserwuję jako MissLaiunia
    lailaszaranek@wp.pl
    Notka na blogu i dodałam do blogrolla:
    http://candies-dla-ciebie.blogspot.com/2011/04/rozdanie-u-mojakosmetykomania.html
    Chciałabym zobaczyć recenzje lakierów do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Obserwuję bloga jako Pralinka,
    mój blog to: chocarome.blogspot.com
    adres mailowy: kasia433@onet.eu

    Na Twoim blogu chciałabym móc znaleźć więcej opisów nowości z rynku kosmetycznego - najnowszych i najciekawszych zagranicznych kolorów i ekstrawaganckich produktów. Chociaż w sumie i tak uważam, że Twój blog jest rewelacyjny i dzięki niemu dowiaduję się wielu nowych rzeczy!

    Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  116. obserwuję pod nickiem Pina
    email: izadrozdz@wp.pl
    jestes u mnie w blogrollu
    notka- http://kosmetykowo-urodowo.blogspot.com/2011/03/kilka-rozdan.html
    Na twoim blogu podobają mi się twoje recenzje kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  117. obserwuje jako;madamekatarzyna.
    na pewno napiszę notkę o tym rozdaniu
    niedawno założyłam bloga i przypadkiem wpadłam na twojego...jesteś świetna w tym co robisz,,,powinnaś dodawać więcej recenzji,stylizację i hot or not....
    nawet jeśli nie wygram to i tak mam nadzieję że wzbogacisz bloga o te nowinki...
    pozdrawiam cieplutko:D

    OdpowiedzUsuń
  118. oczywiście biorę udział,
    obserwuje jako ola93
    g.ola@onet.eu

    link gdo notki:
    http://ola93.blogspot.com/2011/04/kolejne-rozdania-zapraszam.html#comments

    bardzo mi sie podoba aranżacja Twojego bloga, jest mega ciekawy i na dziń dzisiejszy nie zmieniałabym niczego w nim. Oczywiście chcę więcej rozdać hehehehe:*

    OdpowiedzUsuń
  119. No to i ja się przyłączę :
    obserwuję jako mamajusta1
    mam cię w ulubionych pod adresem
    http://mamajusta1-mojezielonewzgorze.blogspot.com/
    i informacja też jest na blogu :)
    adres: mojezielonewzgorze@o2.pl

    a o czym chce przeczytać?
    Może o innych twoich pasjach niż kosmetyki
    Może trochę o życiu?

    Pozdrawiam słonecznie..

    OdpowiedzUsuń
  120. Obserwuję jako SheWoman
    e-mail: shewoman.blog@gmail.com
    notka: http://shewoman-blog.blogspot.com/2011/03/moze-szczescie-mi-dopisze.html
    + blogroll
    Twitter: http://twitter.com/#!/SheWomanBlog/status/54460537173577728

    Najchętniej poczytałabym o kosmetykach p2 (co polecasz, a czego nie) niedługo wybieram się do Niemiec i chciałabym zaopatrzyć się w kosmetyki tej firmy :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Dzień dobry :)
    Obserwuję jako: lady-flower123
    Email: ladyf123@hotmail.com
    Notka: http://lady-flower123.blogspot.com/2011/01/34-rozdania.html
    Twitter:
    http://twitter.com/#!/lady_flower123/status/54492293696204800
    Blogroll jest :)

    O czym najchętniej zwykle czytam? Recenzję kosmetyków. Widzę, że pisałaś dużo o lakierach do paznokci a to lubię :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  122. witam :D
    obserwuję jako stri-linga
    strilinga@gmail.com
    blogroll tu: http://prosteczynnosci.blogspot.com/
    najbardziej lubię notki o lakierach i kosmetycznych nowościach!
    pozdrawiam, ahojka!

    OdpowiedzUsuń
  123. Gratulacje!
    Obserwuje jako Zofiana
    focz@op.pl
    http://zofiana.pinger.pl/m/5671557/rozdanie
    chetnie poczytalabym o recenzjach kremow

    OdpowiedzUsuń
  124. Hej ;)
    Także ten...
    ♦obserwuję Cię jako Marta
    ♦Mój e - mail to: marta.mietlicka@gmail.com
    ♦Na Twoim blogu chciałabym czytać jak najwięcej recenzji kosmetyków ;]
    ♦Mam Cię w blog rollu
    ♦notka na blogu jest: www.szczesciejestblisko.blogspot.com
    ♦zatweetowałam Cię jako @martamietlicka

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  125. Obserwuje cię jako Patrycja
    notka jest superstyle-urodamoda.blogspot.com
    na twoim blogu chciałabym zobaczyc moze jakis OOTD w twoim wykonaniu ? :)
    Pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  126. Obserwuję jako Milena N :)

    Lubię czytać recenzje kosmetyków o których istnieniu nie wiedziałam lub nigdy ich nie wypróbowałam :)

    katarzyna33@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. obserwuję : a ś k u.
    asieek13@gmail.com
    notka : http://amour-15.blogspot.com/2011/04/047-rozdania.html
    blogroll jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  128. Obserwuję jako: TheJadzia87
    Mail: janek.janek77@interia.pl

    Ja bardzo chętnie poczytałabym więcej o pielęgnacji, szczególnie twarzy. Interesujące byłyby sprawdzone i skuteczne dermokosmetyki. =)

    OdpowiedzUsuń
  129. -jestem obserwatorem (nie od dzis ;D )
    - obserwuje pod s1klaa linkin_111wp.pl
    - pomysł na tania a dobra kosmetyczke jest bardzo dobry ,pozatym więęęcej lakierów kazdej firmy ;)
    - tutaj notka http://cherry-treee.blogspot.com/2011/04/rozdania-rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  130. Obserwuję jako Viollet oczywiście :)
    Mój mail: viollet.blogspot@gmail.com

    Na Twoim blogu najchętniej czytam o... wszystkim. Lubię różnorodność :)) Kosmetyki, lakiery do paznokci, ciuchy, zakupy, pomysły na cokolwiek... Wszystko lubię ;)

    Link do notki o Twoim rozdaniu:
    http://viollet-na-obcasach.blogspot.com/2011/04/ogoszenia-drobne.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  131. Obserwuje jako taml
    Email: taml@o2.pl
    Mam Cię w blogrollu :)
    Najbardziej lubię czytać o kosmetykach :)
    Notka tutaj;)
    http://idealna-kobieta.blogspot.com/2011/04/sety.html

    OdpowiedzUsuń
  132. *Jestem Twoim publicznym obserwatorem.
    *Obserwuje jako artystkaa
    *Dodałam post, który znajdziesz pod tym adresem: http://artystkaa.blogspot.com/2011/04/mizzvintage-rozdaje.html
    *Mój adres e-mail monika692@interia.eu
    *Oto adres do mojego bloga: http://artystkaa.blogspot.com/
    *Chciałabym poczytać o recenzjach lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  133. Obserwuje jako ROKSI
    roksana.93@wp.pl

    Najbardziej interesuje mnie moda i o tym lubie czytać.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  134. obserwuję jako peggy-blu
    kasiaocz@interia.pl
    na blogu najchętniej poczytam o recenzjach kosmetyków z Niemiec, to są najciekawsze notki :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  136. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  137. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  138. Biorę udział oczywiście.
    Nick obserwatorski: Klicia
    Link do notki: http://stardoll-styles-2010.blogspot.com/2011/04/rozdania.html
    Blogroll jest!
    michalina96@vp.pl
    Napisałam o rozdaniu na twitterze: http://twitter.com/#!/StardollStyles/status/55694059632734208

    No więc tak: na blogach najbardziej lubię stepy- to jest to, co uwielbiam. Lubię także zdjęcia lakierów i notki o kosmetykach "na każdą kieszeń".

    OdpowiedzUsuń
  139. również spróbuję ;)
    obserwuję jako lidzia007
    e mail: lidiaar092@gmail.com
    dodałam Cię do blogrolla

    notka: http://lidzia007.blogspot.com/2011/04/zakupowo-i-rozdanka.html

    Lubię czytać recencje kosmetyków i oglądać zdjęcia pazurków wraz z recenzją lakieru.

    Pozdrawiam:)

    * poprzedni komentarz usunęłam z powodu złego maila

    OdpowiedzUsuń
  140. Witam,
    obserwuję cię pod nickiem tusia13pl
    email: tusia13pl@gmail.com
    link to notki:
    http://drugastronalusterka.blogspot.com/2011/04/rozdania.html
    dodałam cię do blogrolla
    Chętnie przeczytałabym o pielęgnacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  141. Gratuluję 500 obserwatorów..:)
    Obserwuję jako Crazy Girl.
    Email: crazy.girlforever123@gmail.com
    Na twoim blogu chcialabym czytać o zakupach jakie zrobiłaś, recenzjach na temat kosmetyków które kupujesz i na ile oceniasz dane produkty:)
    Powodzenia dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  142. gratulacje 500 i oby kolejnych:)
    obserwuje jako justhexa (justhexa@gmail.com)
    nie chce marudzic, ale mi brakuje Ciebie na YT!
    dobrze, ze chociaz i tu jestes :)
    ja czytam wszystko co naskrobiesz, wiec latwo mnie zadowolic, ale moze jakies porownania / zamienniki(dupes)/oceny testowanych produktow i wiecej twoich makijazy? pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  143. Obserwuję - Kamila
    kamilans@poczta.fm

    Mam w blogrollu www.lakierowo.blogspot.com

    Notka jest: http://lakierowo.blogspot.com/2011/04/giveaway-u-mizzvintage.html


    Na pewno nikgo nie zdziwi jeśli napisze, że mnie najbardziej interesują zdjęcia lakierów do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  144. obserwuje jako LadyButterfly...
    ekate@g.pl
    moja notka o konkursie : http://kasia-ladybutterfly.blogspot.com/2011/04/konkurs-tego-nie-mozna-przegapic.html

    Najbardziej interesują mnie recenzje kosmetyków do oczyszczania twarzy i kremów :-)

    OdpowiedzUsuń
  145. witaj :)

    obserwuje jako alekowa
    (a.kowalska4@tlen.pl)
    Mam w blogrollu na alekowa.blogspot.com (i zapraszam cie do mnie)
    I link do notki: http://alekowa.blogspot.com/2011/04/mizz-vintage-rozdaje.html


    A o czym chciałabym czytać ? :)
    przede wszystkim o lakierach

    zycze kolejnych obserwatorów :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  146. Oczywiście się zgłaszam :)
    obserwuję jako Lady in Purplee
    mail: ladyinpurplee@gmail.com

    bardzo miło się czyta wszystko co napiszę, ale jak już to chciałabym więcej lakierów widzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  147. Witaj. Chciałabym się zgłosić do konkursu. Obserwuje pod loginem Luna.
    wampirzycaluna@o2.pl
    Dodałam Cię do blogrolla i napisałam notkę o Twoim rozdaniu tutaj : http://czasnaswiadomywybor.blogspot.com/2011/04/konkursy.html

    Na Twoim blogu chciałabym zobaczyć serię recenzji i porównań podkładów.

    OdpowiedzUsuń
  148. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  149. Obserwuję jako: innalajna
    e-mail: innalajna@gmail.com

    notka: http://innalajna.blogspot.com/2011/04/mizzv-giweej.html
    blogroll: jest.
    twitter: http://twitter.com/#!/innalajna

    tweet napisany.

    chciałabym ogólnie więcej twoich notek/postów, więcej lakierowych swatchów i więcej make-upów

    aha i taki off top. chciałabym żebyś wróciła na YT :)

    OdpowiedzUsuń
  150. obserwuję jako agniex
    agniex@o2.pl
    Na twoim blogu chciałabym zobaczyć jakieś propozycje makijaży:).

    OdpowiedzUsuń
  151. Witam!!

    Obserwuję jako BlackAndWhite
    natasza_czarna@wp.pl
    Chciałabym poczytać o podkładach, ponieważ wikszość nietety wysusza moja skórę i nie chcę kupować na oślep.
    A to link do notki: http://blackandwhite-jestemjakajestem.blogspot.com/2011/04/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  152. Hej :) Super upominki ;)

    Obserwuje Cie jako : Snapi00
    E-mail : Snapi00@wp.pl

    Notka : http://beecia2008.pinger.pl/

    Chcialabym poogladac jakies tutorale makijazy krok po kroku albo malowanie wzorkow na pazkociach;) I cos o podkladach jakies recenzje np. ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  153. Chciałabym zobaczyć recenzje podkładów. ;)


    obserwuję jako mjodzjo
    mój mail igakowalik7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  154. Obserwuję jako BZGP, mail bastienne86@gmail.com.
    Chętnie poczytam recenzje produktów do twarzy, lakierów do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  155. Obserwuję jako Pretty Liar
    producity@gmail.com
    http://salutarylies.blogspot.com/2011/04/rozdzia-iv-przez-caa-noc-nie-moga.html
    Twój blog jest dla mnie pomocnym źródłem do moich „wariacji” kosmetykowych. Nie jestem w stanie powiedzieć co najbardziej mnie interesuje, jednak chciałabym czytać co sądzisz na temat żelów i toników do twarzy. Temat dla mnie doskonały, bo walczę z niedoskonałościami

    OdpowiedzUsuń
  156. Obserwuję jako Madaem.
    Meil: magda0804@interia.pl

    Chciałabym poczytać o podkładach, gdyż planuję jakiś kupić, ale nie moge sie zdecydowac:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  157. Obserwuje jako misiaczek1324 a e-mail to nie1324@wp.pl

    Cenię sobie twojego bloga. jest przejrzysty i każda notka zawiera w sobie coś co przyciąga uwagę czytającego. Nie mam konkretnych propozycji co chciałabym ujrzeć na Twoim blogu gdyż zawsze wyprzedzasz poje pomysły swoimi notkami:)

    OdpowiedzUsuń
  158. Chętnie wezmę udział w tym rozdaniu. Obserwuję jako leal251
    mail: leal251 at yahoo.com
    dodana jesteś do mojego blogrolla
    notka: http://leal251.blogspot.com/2011/04/i-carmex.html

    twitter: https://twitter.com/#!/Leal251/status/56668578191122432
    ostatnio bardzo lubię czytac posty dotyczące wszystkiego co się kręci wokół włosów, więc jak planujesz napisać taki post to ja baaaardzo chetnie poczytam:D

    Serdecznie pozdrawiam:))
    leal251

    p.s. życzę jak najwięcej obserwatorów, bo bardzo fajnego bloga prowadzisz:D

    OdpowiedzUsuń
  159. Obserwuję jako posylwii i chętnie wezmę udział w konkursie. :)
    Chętnie poczytałabym recenzje na zasadzie porównania drogich kosmetyków i ich tańszych odpowiedników.
    email: sylwia1504@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  160. Obserwuję jako Cherry...
    darunia15f@buziaczek.pl
    Chętnie zobaczyłabym propozycje make-upów :P

    OdpowiedzUsuń
  161. karolinapanda
    rusted[at]o2.pl

    Chyba tak samo jak poprzedniczka chciałąbym zobaczyć jakieś pomysły na make up, coś o stylizacji paznokci i może o wydajności stosunku ceny do jakości rózncyh kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  162. 1. obserwuję Cię jako veloute
    2. email: ania.korzeniewska@o2.pl
    3. chciałabym się dowiedzieć jakie można używać zamienniki MACa
    4. link do notki o konkursie: http://planetakobiet.blogspot.com/2011/04/konkursy-rozdania-nagrodowe-szalenstwo.html
    5. mam Cię w blogrollu :)

    OdpowiedzUsuń
  163. Obserwuję Cię jako Angelika, e-mail to: farfallebelle@gmail.com . Notka o rozdaniu: http://lakierporazenty.blogspot.com/2011/04/uwaga-dziewczyny-rozdaja-istne.html
    Oczywiście w blogrollu już Cię mam:)
    Najbardziej chciałabym czytać o lakierach do paznokci, gdyż robisz świetne swatche, wiernie oddające kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  164. Obserwuję jako wasp,
    e-mail to misiaczka89@gmail.com
    Notka na moim blogu: http://vixen-view.blogspot.com/2011/04/rozdanka.html
    Najbardziej interesują mnie recenzje kolorówki, produktów do pielęgancji, a także nowinki kosmetyczne i o tym chętnie czytam.
    Jesteś u mnie w blogrollu.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  165. obserwuję jako emmikka
    mój mail to emmikka@wp.pl
    moje ulubione posty to wszystkie paznokciowe, bo to dzięki tobie znalazłam klub lakierowy i zaraziłam się malowaniem paznokci
    pozdrawiam
    Emila

    OdpowiedzUsuń
  166. Obserwuję jako Fashion Juley (fashion.juley@gmail.com). Więcej o modzie, to mnie interesuje, więcej zestawów ;* Jesteś w moim blogrollu, zatweetowałam jako Julia12_13, notka jest tu: http://fashion-beauty-juley.blogspot.com/2011/04/rozdania_12.html. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  167. 1 obserwuję cię jako patrycja
    2 email pati0697@vp.pl
    3 fajnie byłoby gdybyś robiła np strój dnia ;)
    4 dodałam cię do paska bocznego http://drucikk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  168. Obserwuję jako Cookie
    e-mail: niuli333@gmail.com
    Na Twoim blogu chętnie zobaczyłam Twoje makijaże, porady co kupować z kosmetyków a co nie ;))
    Powinformowałam o Twoim rozdaniu w notce: http://cookie-world-333.blogspot.com/
    Jesteś tu także w blogrollu
    Tweetnęłam jako Cookiee333
    :)
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  169. Obserwuje jako paula205
    email-ulka2097@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  170. Chętnie wezmę udział w losowaniu:)
    Obserwuję jako anonyme (msanonymee@gmail.com),
    jesteś w moim blogrollu,
    notka: http://sparemeyourjudgements.blogspot.com/2011/04/rozdania.html
    Napisałam na twitterze o Twoim rozdaniu.

    Zawsze chętnie czytam o pielęgnacji włosów, mejkapy również mile widziane:)

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  171. Obserwuję pod nickiem Chillie.
    E-mail: luuiza.r@gmail.com
    jesteś w blogrollu (http://kosmetyczny-nieogar.blogspot.com)
    notka: http://kosmetyczny-nieogar.blogspot.com/2011/04/rozdania-rozdania-i-jeszcze-raz.html
    Ja chciałabym zobaczyć hity i kity kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  172. Obserwuję jako dorotie (dorota85@gmail.com).

    Notka o rozdaniu: http://dorotie.blogspot.com/2011/04/rozdania-u-dziewczyn.html

    Blogroll też jest.

    A ja chciałabym przeczytać o pielęgnacji i paznokciach oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  173. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  174. Serdecznie gratuluję i troszkę zazdroszczę :))

    -Obserwuję cię jako makijazoholiczka (kamila3071@wp.pl)
    -Notka http://makijazoholiczka.blogspot.com/2011/04/upominki-czyli-cos-co-sprawia-nam.html
    -Blogroll również jest

    Ja z chęcią chciałabym przeczytać notkę z wiadomością o tym że wracasz do kręcenia filmików :)) dodatkowo może coś o produktach do włosów.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  175. Fajny blog :)
    nie mam swojego ani twitera itp ale
    pozdrawiam
    palinka

    OdpowiedzUsuń
  176. gratuluję, obserwuję i pozdrawiam :)

    Estella(mMagda); polishmakeupbag@o2.pl
    notatka i blogroll
    http://polishmakeupbag.blogspot.com/2011/04/garsc-giveawayow.html

    chętnie przeczytam, a raczej obejrzę więcej swatchy kolorówki - cieni itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  177. Obserwuję jako @kosmetoZakupocholiczka
    mail kasiak_666@o2.pl
    Jesteś w moim blogrollu
    post również jest http://kosmetozakupoholika.blogspot.com/p/rozdania.html
    Co do tematów to ja bym chętnie zobaczyła twoją obecną kolekcję lakierów do paznokci lub w ogóle kosmetyków hm ... może nawet w formie filmiku co ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  178. Witam!
    Obserwuję jako motylek12345678
    email neckaalicja@gmail.com
    chętnie poczytam o tym co sądzisz o kosmetykach z firmy avon:)
    link do mojego bloga:http://motylek12345678.blogspot.com/2011/04/uczestniczep.html

    OdpowiedzUsuń
  179. Obserwuje jako Rocherarae
    marta897@vp.pl
    Chciałabym przeczytać na temat Twojej pielęgnacji i o kosmetykach jakie stosujesz itp:)

    OdpowiedzUsuń
  180. obserwuje jako Smieti
    mail: smietana7@o2.pl
    blogroll: http://smieti.blogspot.com/

    lubie u Ciebie rzeczowe recenzje - najbardziej kolorowki i takich recenzji chetnie poczytam wiecej.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  181. śledzę jako natalusia371
    adres e-mail: natalusia371@o2.pl

    na blogu chciałabym zobaczyć więcej perfum :D

    własnego bloga nie mam ale poinformowałam o konkursie na twitterze :) nick: natalusia371
    link: http://twitter.com/#!/natalusia371

    OdpowiedzUsuń
  182. Fiolka
    fiolka-86@o2.pl
    blogroll - fiolka86.blogspot.com
    http://fiolka86.blogspot.com/2011/04/rozdania.html

    Chętnie bym zobaczyła kolekcje kosmetyków ew. organizowanie kosmetyków i biżuterii (ja mam powrzucane wszystko w 1 pudełko i szukam inspiracji). Uwielbiam posty typu "Kosmetyczny Hit czy Kit"

    OdpowiedzUsuń
  183. Obserwuję jako: ZuzannaB
    mail: zuzanna.bajsarowicz@gmail.com


    Bardzo podobają mi się Twoje recenzje kolorówki. To, co chciałabym zobaczyć, to Twoje "must have" bez których się nie obędziesz i listę najgorszych kosmetyków w ramach przestrogi.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  184. Bardzo chętnie wezmę udział w rozdaniu :)
    Jestem publicznym obserwatorem - tosiaczek666
    Najbardziej lubię czytać recenzje kosmetyków i zakupki :)
    Na moim blogu jest notka o Twoim rozdaniu:
    http://toiowo-tosiakowo.blogspot.com/2011/04/rozdania.html
    Jesteś także w moim blogrollu :)

    OdpowiedzUsuń
  185. witaj!:)
    obserwuję Cie jako Pandorcia
    mia.89@wp.pl
    mam Cię w blogrollu, oczywiście.
    Jeśli się liczy, to dodałam wzmiankę ze zdjęciem u siebie na blogu w zakładce: Candy/Rozdania :)
    Poza tym dodałam post na moim twitterze (taki sam nick, jak wszędzie ^^) o Twoim rozdaniu :)

    Najfajniej się czyta recenzje zakupionych kosmetyków, ale chciałabym przeczytać notkę w stylu "zestaw kosmetyków dla osób z cerą mieszaną, tłustą, normalną" :) Ciekawa jestem, jakie kosmetyki byś wybrała ^^

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  186. Obserwuję bloga jako marion-etka.
    Mail: nuovala@gazeta.pl

    Nie będę oryginalna, jeśli napiszę, że ostatnio najbardziej lubię posty paznokciowe. To jedna z moich kilku słabości :) A wcale nie tak łatwo znaleźć dobre swatche lakierowe.
    Poza tym bardzo interesują mnie recenzje tuszów do rzęs (ciągle szukam tego idealnego ;]).

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  187. Gratulacje;]
    obserwuję bloga jako : markiza1
    email: markiza1@autograf.pl

    Na twoim blogu bardzo chciałabym przeczytać o sposobach radzenia sobie z mieszaną/tłustą skórą.Ostatnio to moja zmora;/.
    Chętnie przeczytałabym też jaki makijaż polecasz nastolatkom-jakiś lekki i delikatny-idealny do szkoły.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  188. Gratulacje :)

    obserwuję Cię jako Ewa.
    mój mail to ewa.pisula@gmail.com

    Z chęcią poczytałabym o przygotowaniach do lata, które mam nadzieje zaraz do nas przyjdzie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  189. Witaj!
    Obserwuje Cie pod nickiem Marta:)
    MOj email ginger_16@wp.pl
    Na Twoim blogu chcialabym poczytac o Twoich typach na lato: kosmetyki, lakiery oraz to jak sobie radzisz z dzialaniem slonca na wlosy, jak je zabezpieczasz:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  190. Obserwuję od zawsze :)
    Jesteś na blogrollu :)
    Jest info w notce: http://nailsfreak.blogspot.com/2011/04/paznokcie-gwiazd-maja-sablewska.html

    O czym chciałabym czytać...? oczywiście o lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  191. Obserwuję jako William Whore
    arrx@o2.pl

    Zaraz wyślę tweet'a

    Lubię czytać recenzje ze swatchami i haule z dokładnymi zdjęciami produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  192. Hej!
    obserwuję jako kotwilka
    mail: kotwilka@gmail.com
    jesteś w moim blogrollu
    notka o rozdaniu: http://kotwilka.blogspot.com/2011/04/rozdania-konca-nie-widac.html

    najbardziej lubię czytać o niedrogich a skutecznych kosmetykach!

    OdpowiedzUsuń
  193. Witam, obserwuję jako artemida19
    e-mail artemida19@wp.pl
    Jeżeli chodzi o treść to podoba mi się tak jak jest, lubię czytać twoje recenzje. Ale oczywiście interesowałoby mnie jakich kosmetyków nie polecasz a jakie warto mieć.

    OdpowiedzUsuń
  194. Rzutem na taśmę...
    Obserwuje jako tightrope artist
    mój mail - jeanne_ines@wp.pl
    Jesteś w blogrollu,
    notka tez jest - http://candies-for-you.blogspot.com/2011/03/mizzvintage-rozdaje-z-okazji.html
    tweet: http://twitter.com/#!/JeanneInes/status/59003056439836672

    Chętnie czytam wszystko o włosach i rzęsach:D

    OdpowiedzUsuń
  195. hi
    i am a follower of your great blog
    please include me in this great giveaway
    my email is yasminec9@aol.com
    thank you

    OdpowiedzUsuń
  196. Obserwuję jako Karczoch
    wiech. daria@gmail.com

    link do posta na moium blogu: http://potejstronierzes.blogspot.com/2011/04/rozdania-rozdania.html

    na blogu przydałoby się wiecej tutoriali :)

    OdpowiedzUsuń
  197. I all the time used to ѕtudy pаragraph in
    neωs ρapеrs but now as I am a uѕeг оf
    internet so from nоw I am using nеt for artісles oг reviеws, thаnkѕ tο web.



    Feel fгee to visit mу wеb page ...
    same day payday loans

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...