środa, 5 grudnia 2012

Mój list do M. vol 2

Prawie rok temu sporządziłam na blogu Mój list do M. Patrząc z perspektywy 12 ostatnich miesięcy, z przyjemnością mogę stwierdzić, że wiele moich życzeń się spełniło. Prezenty niekoniecznie przyniósł mi Mikołaj, na niektóre musiałam sama zapracować, niemniej jednak cieszy mnie fakt, że marzenia mogą się spełnić.

Na początek krótkie podsumowanie poprzedniego listu:

I. Guerlain Meteorites

Kulek do tej pory się nie dorobiłam. Jakoś nigdy nie jest mi z nimi po drodze, a może po prostu wcale tak mocno ich nie pragnę...

II. Perfumy

Owszem, otrzymałam, choć nie na Gwiazdkę, a na urodziny: Euphorię od Calvina Kleina oraz Burberry London, które po prostu wielbię!



III. Szczoteczka Clarisonic

Ten prezent nadal pozostaje w sferze marzeń, choć prawda jest taka, że nie mam na nią jakoś szczególnie wielkiego ciśnienia.

IV. Książki

W tym temacie chyba najlepszym prezentem, który sprawiłam sobie sama, jest Kindle, który towarzyszy mi każdego dnia i nawet nie wspomnę, ile już tytułów na nim przeczytałam :).



V. Koralik Pandora

To marzenie się spełniło i nadal się spełnia, bo co jakiś czas nowe elementy dołączają do mojej kolekcji. Bransoletka pomału się zapełnia. Miałybyście ochotę zobaczyć ją w całości? Chwilowo ze względu na fatalne światło, zdjęć brak :/.

VI. Remont "M"

Moje "M" zostało mniej więcej w połowie wyremontowane. W sferze remonotowych marzeń wciąż pozostaje łazienka, ale na to jeszcze przyjdzie pora. W końcu nie od razu Kraków zbudowano ;).

VII. Kociątko rasy Neva Masquerade

To, chyba największe ze wszystkich, marzenie również się spełniło. Luna jest już z nami prawie rok i nie wyobrażam sobie, że mogłoby jej zabraknąć w naszych czterech ścianach. Tego kota - gaduły i mruczały - nie zamieniłabym na żadnego innego :))).


No i czas na nową listę :D

I. X Box 360 i Kinect

Jedna sesja z Dance Central 3 i już wiem, że chcę mieć ten sprzęt! Dawno się tak świetnie nie bawiłam, naśladując "te kocie ruchy" ;). Tyle frajdy i jednocześnie duuuuuuuuuuuuużo ruchu.



II. Laptuś

Mój aktualny lapek zdecydowanie powinien udać się już na zasłużoną emeryturę. Nie wybrałam jeszcze nowego modelu, ale chciałabym coś kolorowego i dziewczęcego, bo oczywiście wnętrze jest ważne, ale opakowanie czasami jednak ważniejsze ;P


III. Samsung Galaxy III

Telefon też już mi się trochę wysłużył i chętnie przygarnęłabym coś nowego, coś funkcjonalnego i medialnego jednocześnie, żeby w każdej chwili być na bieżąco z blogami, komentarzami i twittkiem ;).



IV. Wakacje w tropikach

W tym roku nie dane mi było pojechać na żadne wakacje, w związku z tych chętnie nadrobię to w roku przyszłym :D. Polecacie jakieś destynacje?


V. Pierścionek Florentines

Strasznie spodobał mi się u 77gerda i chętnie widziałabym go na swoim palcu. Już od dawna szukam czegoś z podobnym "dyndadełkiem" jak to serduszko.



VI. Bibeloty

W związku z tym że urządzam teraz swoje "M", mam zajawkę na wszelkiego rodzaju bibeloty, które dodają urok mieszkaniu i sprawiają, że jest bardziej "moje".




Lista dość krótka, ale kosztowna, więc pewnie przyjdzie mi poczekać na spełnienie jej poszczególnych punktów. O dziwo nie znalazło się na niej nic kosmetycznego. Aż sama się sobie dziwię... Chyba czuję przesyt i w sumie mały odwyk kosmetyczny jeszcze nikomu nie zaszkodził ;).

A co znajduje się w Waszym liście do M.?


38 komentarzy:

  1. O ja mam takiego samego kotka :) Są cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka lista :D ale kociaka to masz pięknego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bo jak już pisać do Mikołaja, to z grubej rury ;)

      Usuń
  3. Oczka Twojego kociaka są przepiękne:) Nie mogę się napatrzeć:) Pod tym względem moje marzenie również się spełniło i otrzymałam dwie kotki rasy Maine Coon:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maine Coon to też piękna rasa, ale z charakteru chyba są zupełnie inne od Nevek :)

      Usuń
  4. Szczerze mówiąc nie myślałam co chciałabym dostać. Takich pierdół pewnie jest dużo, ale większe marzenia muszę realizować sama :) I tu raczej wolę skupiać się na dążeniu do celu, a nie marzeniu o nich.

    Życzę, aby Twoje się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie w taki sposób traktuję mój list do M., nie oczekuję od nikogo tych prezentów, to raczej taka chiejlista, którą chciałabym zrealizować w ciągu kolejnego roku :)

      Usuń
  5. bibeloty <3 ciekawe jak szybko zacznie je przeklinać bo osadza się na nich kurz :P ja ostatnimi czasy mocno zredukowałam ich ilość choć również je uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj kurz faktycznie zniechęca, ale z drugiej strony bibeloty nadają mieszkaniu charakteru:)

      Usuń
  6. Pierścionek super! Też bym chciała meteorytki, ale zobaczymy. Może kupię jeżeli Sephora zrobi poświąteczne wyprzedaże ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sephora często ma akcję -20%, ale na wyprzedaży meteorytów jeszcze nigdy nie widziałam :/

      Usuń
  7. kocia miłość to najlepszy prezent pod słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kocia, psia, chomicza, każda zwierzęca miłość jest na wagę złota :D

      Usuń
  8. O Galaxy S III marzę odkąd zobaczyłam zapowiedzi gdzieś w internecie. Póki co mam moją dwójeczkę i dobrze się dogadujemy, ale nie ukrywam, że z chęcią zapoznałabym się z możliwościami tego smartphona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam htc desire i mimo że sprawuje się dobrze, to chciałabym już coś nowego :)

      Usuń
  9. zainteresował mnie pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lis do M. muszę stwierdzić, że bardzo wypasiony haha:) Magda Xbox z kinect mamy od roku i lepszej zabawy w domu nie ma:):) Zawsze kupa śmiechu:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobrażam sobie, ja się ostatnio świetnie bawiłam ze znajomymi :D

      Usuń
  11. Szczerze radziłabym przedkładać wnętrze laptopa nad jego wyglądem - mówię to jako informatyk. ;-)

    Posiadam Kindle'a od niespełna pół roku, a zdążyłam nim przeczytać więcej niż w ciągu ostatnich 3-4 lat... No i wersja z 3G jest po prostu rewelacyjna! W każdym miejscu mogę podłączyć się do sieci - za darmo! :-)

    U mnie Mikołaj przyniesie Xboxa z Kinectem i jestem tym faktem niesamowicie podekscytowana! Cóż za zbieg okoliczności! :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że wnętrze jest ważne, ale nie ukrywam, że wygląd też gra dla mnie rolę ;)

      Usuń
  12. hm, sama nie wiem, perfum nigdy dość, może róż od maca, czytnik i pakiet czasu na czytanie e-booków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo, pakiet czasu też by mi się w sumie przydał ;)

      Usuń
  13. Luna :) Ja to bym tak chciała niematerialnie, więcej spokoju i zdrówka - u mnie i w najblizszej okolicy ;D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to też, to też, ale na blogu mimo wszystko pozostaję w sferze materialnej ;)

      Usuń
  14. Kulki Guerlain też za mną chodzą od wieków ale tak naprawdę to nie wiem na jakie się zdecydować i stąd zawsze decyzja, że innym razem:)
    U mnie jednak zawsze na pierwszym miejscu są podróże. Wszystko na nie przeliczam i nie wyobrażam sobie życia bez nich, choć akurat tropiki mnie mało interesują. No chyba, że Tajlandia:)
    Pierścionek nosi się super, uwielbiam go. Mam także od nich bransoletki dwie i kolczyki i także sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tropiki to tutaj określenie ogólne na ciepłe kraje, po dość ciężkim roku pełnym zmian mam ogromną ochotę pobyczyć się na lazurowej plaży i myśleć tylko o tym, jak tam pięknie :D

      Usuń
  15. Zapach Burberry London również wielbię :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w tym roku nie mam konkretnych marzeń. Czekam na lipiec - miesiąc mojego ślubu :)) Prezentem, który sama sobie zrobię będzie zamówienie sukni :) A Kinecta polecam dla małych i dużych. Kupiłam go w tym roku Narzeczonemu na urodziny - oboje mamy z niego dużo frajdy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już teraz życzę wszystkiego dobrego na nowej drodze życia :)

      Usuń
  17. Chętnie skopiowałabym parę pozycji z Twojej listy - ale chyba przy tworzeniu swojej na pierwszym miejscu znalazłaby się maszynka do robienia pieniędzy, by ziścić wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie powinnam była to uwzględnić na samym początku! :D

      Usuń
  18. szczerze polecam sony vaio jak i samsunga s3, a o xboxie z kinektem sama marze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja poprosze o podwojne wakacje;]]

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...