sobota, 5 listopada 2011

Siła sugestii

Swego czasu zarówno w kosmetycznej blogosferze jak i na YouTube bardzo głośno było o odżywce do włosów Biovax marki L`biotica. Produkt niczym salonowy lew krążył po najbardziej poczytnych blogach i gościł niemalże na każdym oglądanym przeze mnie swego czasu kanale urodowym. I jak tu nie ulec sile sugestii? Oczywiście musiałam spróbować i o rzekomym cudownym działaniu przekonać się na własnych włosach. Odżywkę do włosów przetłuszczających się zakupiłam w Superpharm w promocyjnej cenie ok. 20 zł za słoik o pojemności 250 ml, cena regularna waha się w granicach 30-35 zł.


Odżywka ma postać intensywnie regenerującej maseczki zawierającej wyciąg z pokrzywy, miodu oraz henny. Jej zadaniem jest nie tylko odżywienie włosów, ale również regulacja wydzielania sebum. Produkt nie zawiera parabenów, SLS-ów oraz glikolu propylenowego. Maskę należy nakładać na włosy ok. 2 razy w tygodniu i pozostawić pod termoczepkiem na ok. 20 min.


Początkowo zupełnie nie rozumiałam fenomenu tej odżywki, nie widziałam praktycznie żadnych efektów i na jakiś czas całkowicie ją odstawiłam. Przypomniałam sobie o niej po kilku miesiącach i postanowiłam dać jej jeszcze jedną szansę. Nagle okazało się, że maska naprawdę działa. Włosy zrobiły się lśniące, przyjemnie sypkie, widocznie odżywione. Klucz do sukcesu to bez wątpienia cierpliwość. Maskę trzeba definitywnie stosować według zaleceń producenta, inaczej nie zobaczymy efektów. Nie jest to więc produkt łatwy w użyciu, wymaga regularnego stosowania i czasu, a nie każdy może pozwolić sobie na latanie po domu w kąpielowym czepku.  Nie zauważyłam jednak, żeby produkt zapobiegał przetłuszczaniu się włosów. W tej kwestii nawet po długotrwałym stosowaniu raczej nic się nie zmieniło.

Maskę naprawdę polubiłam, stosuję ją przeważnie raz w tygodniu, w weekend, gdy mam trochę więcej czasu dla siebie. Chcąc uzyskać zauważalne efekty, musimy zarezerwować sobie pół godziny na ciepłą kąpiel w termoczepku. Później możemy już tylko cieszyć się lśniącą czupryną :))). I co Wy na to? ;)))


33 komentarze:

  1. na mnie te BioWaxy w ogole nie dzialaja :( placza mi sie po nich wlosy jeszcze:(

    OdpowiedzUsuń
  2. mi niestety nie pasuje ta długość którą trzeba przeznaczyć na tą maskę. jestem leniwa :(

    OdpowiedzUsuń
  3. wwszędzie o niej czytam i to jest właśnie siła przekazu, muszę ją mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię te maski, ale, na litość boską, regularna cena to 30-35 złotych? Przecież one kosztują max. 20 złotych - w SuperPharm właśnie! A w promocji to 13,99 nawet ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. WomanLand, mam krótkie włosy, więc u mnie nie ma tego problemu.

    Kamyczek, to spory mankament, ale czasami warto się przemóc

    Chanel, warto spróbować

    Kinga, :)

    farfaraway, wszystko zależy od tego, gdzie się dany produkt kupuje, ceny czasami potrafią być czasami naprawdę różne

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam tą do suchych i poczatkowo tez nie rozumiałam fenomenu. dopiero gdy przeszłam na pielęgnację bezsilikonową odkryłam ją na nowo.
    Wczesniej chyba mialam tak bardzo otulone silikonem włosy, źe naturalne składniki nie dawały rady sie przez nie przedrzeć i odżywic włosy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja swoją do włosów blond (już drugie opakowanie)dorwałam za ok. 12 zł w SuperPharm, ale z kuponikiem, który się ma, jak się ma ich kartę Lifestyle. Jednak ostatnio myślałam, że się przewrócę na plecy jak w Piotrze&Pawle chciałam kupić oliwkę Hipp i była za 15,99zł!!!! Stwierdziłam, że jeszcze jeden dzień bez niej wytrzymam i pójdę potulnie do Rossemanna:). Co do maski to ich dobroczynny wpływ objawia się nieco inaczej niż przy tradycyjnych odżywkach/zmiękczaczach. Włosy po niej są takie lśniące, odżywione, "zdrowe", ale to fakt, że na pewno nie ułatwia ich rozczesywania i nie robi włosów, takich milusich jak po silikonach. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona, szczególnie, że tak z Ciebie SuperPharm zdarło za to cudeńko;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię maseczki Biovax - miałam tą z proteinami mlecznymi, a teraz jestem w połowie wariantu dla włosów wypadających. I podobnie jak Ty, również maseczkę stosuję mniej więcej co tydzień w ciepłej kąpieli :) Jestem zadowolona z działania i efektów - włosy są miękkie, elastyczne i widocznie odżywione :)

    OdpowiedzUsuń
  9. maseczkę mam i też ją polubiłam :) jest naprawdę niezła dla moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oczuchmurnosc, silikony tworzą nieprzepuszczalną powłokę na włosach, więc to całkiem możliwe

    ilmasz, teraz jak tak myślę, to może zapłaciłam za nią trochę mniej, dawno to było;) prawda jest jednak taka, że sklep sklepowi pod względem cen nierówny:/

    ZołzAnna, maseczka ma naprawdę zbawienny wpływ na włosy, zwłaszcza ich strukturę:)

    MoodHomme, :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaaa teraz doczytałam używasz i jesteś zadowolona-good:). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. ilmasz, grunt to czytać ze zrozumieniem, hihi;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. ja wlasnie mam na wlosach do wlosow suchych i zniszczonych :) bardzo je lubie i tez kupuje w SP, z karta mozna dostac je za grosze, a ostatnio w aptece jakiejs widzialam je za ponad 30zl wiec ladna przebitka;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Planuję kupić ;)
    Ale ceny nie są tak wysokie .
    Na allegro całkiem tanio wychodzi :)
    W aptekach ok.20 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam...i też za nią nie pieję, ale może też zmienię zdanie jak ty? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. również czytałam o niej pozytywną opinię już kiedys, fakt przy pielęgnacji włosów najważniejsza jest cierpliwość i wytrwałość ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Biovax znam tylko z odżywki do spryskiwania - może też nie używałam zgodnie z zaleceniami, nie wiem, ale efektów nie zaobserwowałam. Chodzenie w czepku to też nie dla mnie. Lubię szybkie działanie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. po tylu pozytywnych opiniach nie mogę się doczekać aż wykończę moje maski i zakupię tą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Skoro nie działa na włosy przetłuszczające się to uważam, że nie ma sensu jej kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. A wczoraj w Superpharm była po 13 zł :(

    OdpowiedzUsuń
  21. ja sobie kupię taką przeciw wypadaniu i napiszę o tym czy wesprze moje włosy :) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  22. Agu, ze wszystkim tak jest, cena w dużej mierze zależy od sklepu

    Caathy, na pewno można kupić ją taniej, trzeba tylko dobrze szukać:)

    Kokosowa-Panna, spróbuj, może się przekonasz:)

    Agnieszka, zdecydowanie:)

    Obsession, te odżywki "na szybko" najczęściej działają marnie:/

    Tishak, mam nadzieję, że będziesz zadowolona:)

    dianuseeek, włosy nie przetłuszczają się ani mniej, ani bardziej, ale za to są fajnie odżywione i pięknie lśnią:)

    krzykla, czasami można ką trafić po bardzo atrakcyjnej cenie

    eveleo, mam nadzieję, że zadziała:) choć na wypadanie najlepszy szampon z czarnej rzepy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam jeden wosk w użyciu (drugi inny w zapasie) i się z nim męczę :/
    Porażka totalna!

    OdpowiedzUsuń
  24. ostatnio one w SP były po 13zł w promocji ;) ja jeszcze na nią się nie skusiłam ale sądzę że przy kolejnej promocji właśnie na nią padnie bo teraz mam dwie inne z tej firmy i też bardzo dobrze się sprawują :)

    OdpowiedzUsuń
  25. SenioritaMartita, nie ma kosmetyków dobrych dla każdego, jest to dawna sprawdzona prawda;)

    .biemi, myślę, że warto:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Używam i jestem zadowolona:) Swoja kupiłam w aptece za jakies 16zł, ale to jakiś czas temu.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. Poluje na ktoras z maseczek Biovax juz od dluzszego czasu, jednak w mojej miejscowosci ich nie spotkalam jeszcze, jest tylko WAX, ktory wyglada bardzo podobnie i ma praktycznie identyczny sklad, jednak koncem koncow wzielam sobie maseczke jajeczna Joanny za niecale 6zl,
    i bardzo mi sie spodobala ;) Jednak jesli spotkam sie gdzies z maseczka Biovax to na pewna ja kupie, bo duzo osob ja sobie chwali, wiec pewnie jest dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja tez sie w koncu skusilam i wczoraj w SP kupilam w promocji swoja pierwsza maseczke, tylko dla tych wlosow oslabionych i wypadajacych. Wiec testowanie przede mna ;) Mam nadzieje ze wytrwam i przyniesie ona dobre efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. kurcze też się czają na taką odżywkę ale nie mam w pobliżu Super-pharm a cena jest jak dla mnie trochę za duża :))

    OdpowiedzUsuń
  30. mi się udało ją kupić kiedyś w Tesco za 5 zł!

    OdpowiedzUsuń
  31. lubię maski z Biowax, są bardzo wydajne i podoba mi się jak włosy są miękkie po ich stosowaniu :)
    tej jeszcze nie miałam, może kiedyś :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ją polubiłam. w połączeniu z szamponem z tej samej serii jest genialna.
    U mnie wystarczy nałożyć ja na 5 minut po każdym umyciu i pozwala mi się cieszyć świetnymi włosami bez przetłuszczania się ich.
    Uwielbiam wręcz !

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...