środa, 30 listopada 2011

Dzień Darmowej Dostawy

źródło: supplysalons.com
Dziewczyny, dziś jest Dzień Darmowej Dostawy. Jeśli planowałyście ostatnimi czasy jakieś zakupy kosmetyczne, dzisiaj jest najlepsza pora, żeby złożyć zamówienie i zaoszczędzić parę groszy na listonoszu ;))). Pamiętajcie jednak, żeby najpierw sprawdzić, czy dany sklep bierze udział w akcji. Tutaj >>>>>www.dziendarmowejdostawy.pl<<<<< możecie sprawdzić, czy sprzedawca znajduje się na liście.

Ja się pokuszę o zakup kilku BB kremów z AsianStore, a Wy? Miłego buszowania w sieci :)))

13 komentarzy:

  1. Ja skusiłam się tylko na krem z Asian Store, staram się nie poddawać zakupowemu szaleństwu.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zrobiłam już biżuteryjne zakupy, korzystając z darmowego dnia dostawy, jeszcze mam zamiar kupić kosmetyki fryzjerskie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To już drugi blog na którym o tym czytam ;) Dotychczas w ogóle nie wiedziałam, że coś takiego funkcjonuje. Fajna sprawa, ale ja aktualnie nie mam niczego na oku, a przeglądać stron nie zamierzam, bo wiadomo jak to czasami bywa :P w internecie łatwiej kliknąć "zamawiam" niż w sklepie wyjąć gotówkę (przynajmniej ja tak mam). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Skusiłam się i ja na Asian Store :D i zastanawiam się nad innymi sklepami. Ta akcja działa na mnie jak wyprzedaże, muszę coś kupić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzis poszlam na całość i zamowilam torebke od Goshico i kilka OPIczkow ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. O super! Szkoda tylko, że wcześniej o tym nie wiedziałam. Ale coś tam za resztki z konta udało się nabyć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Annathea, wiadomo, że nie ma się co rzucać, ale jeśli się planowało zakupy od dłuższego czasu, to dziś jest dobra okazja, żeby trochę zaoszczędzić:)

    One_LoVe, widzę więc, że zakupy udane:)

    lustereczko, najgorsze jest takie właśnie bezcelowe przeglądanie stron, wtedy mur beton, że trafi się coś, co będziemy chcieli mieć;)

    Ewa, coś w tym jest, choć w większości przypadków oszczędność jest dość niewielka i tak decydujemy się na zakupy:)

    aliczkaa, na której stronie zaopatrzasz się w OPIki?

    Mademoiselle Zu, teraz już wiesz;)

    Panna Migotka, w zasadzie w ostatniej chwili wpadł mi do głowy pomysł, żeby napisać na ten temat posta;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciężko było, ale dałam radę
    ubolewam tylko nad swoim gapiostwem co do costasy
    ale i tak nie jest źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skorzystałam z darmowej dostawy w sklepie internetowym Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hej tak odbijajac od tematu mam pytanie odnosnie cieni z mac, czy mozna je przeniesc z pojedynczego opakowania do paletki?

    OdpowiedzUsuń
  11. cztery pory, można, jest na ten temat mnóstwo filmików na YT, wpisz depoting MAC eyeshadow i powinnaś znaleźć różne metody:)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziekuje slicznie:)juz zrobione, 2 cienie przeniesione do paletki

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...