poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Fryz w stylu vamp ;)


Kurzy się tu ostatnio, głównie z tego względu, że kurzy się i u mnie w domu. Aktualnie przeżywam drugi tydzień najgorszego syfu w historii, czyli remont;). Nienawidzę! Ale jeśli mieszkanko ma wyglądać pięknie, to trzeba pocierpieć niestety. Ściśnięta na kilku metrach kwadratowych z całym swoim dobytkiem i... kotem oczywiście, jakoś nie mam weny do cykania fotek. W związku z tym pójdę dziś trochę na łatwiznę i napiszę kilka słów na temat lakieru do włosów Vamp Spray 44 marki kemon, któy otrzymałam od producenta wraz ze zdjęciami.

Marka kemon słynie z produktów drogich, ale i profesjonalnych. Lakier do włosów pochodzi z nowej linii AND, która niedawno została wprowadzona na rynek. W przeciwieństwie do serii Hairmanya wyróżnia się prostym, nie rzucającym się w oczy opakowaniem. Do tej pory kemon zachwycał nietuzinkowymi zapachami, ten lakier pod tym względem się jednak nie wyróżnia. Zapach jest zwyczajny, na szczęście nie duszący.
Lakier ma być szybkoschnący i mocno utrwalający. Silnego utrwalenia jednak nie zauważyłam. Owszem lakier jest dość mocny, ale z bardziej ekstremalnymi fryzurami raczej sobie nie poradzi. Przy moich krótkich włosach produkt sprawdza się mimo wszystko całkiem nieźle, daje naturalny efekt, nie zlepia kosmyków i łatwo się wyczesuje, nie nadaje jednak włosom obiecanego blasku. Dla mnie jest to zdecydowanie bardziej produkt dla salonów fryzjerskich, niż na przeciętnych użytkowniczek lakierów, jako że cena jest jak zwykle dość zaporowa (cena: 57 zł za 300 ml).

A Wy co sądzicie? Byłybyście w stanie wydać taką okrągłą sumkę na lakier do włosów?

PS. Produkt udostępniono mi nieodpłatnie do testów. Fakt ten nie miał jednak żadnego wpływu na treść niniejszej recenzji.


17 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc, mnie cena trochę przeraża jak na lakier do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena jest porażająca! Nie wydałabym tyle na lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hm biorąc pod uwagę fakt jak czesto używam lakieru do włosów to by mi pewnie na rok lub dwa starczyl to i cenę bym przełkneła, gdyby był naprawdę dobry i skuteczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to polecam produkty z serii Hairmanya, mają kilka naprawdę fajnych lakierów, które dodatkowo zabójczo pachną:)

      Usuń
  4. Lubię lakiery z Goldwella oraz z L'oreal Professionnel :) na ten bym sie nie zdecydowala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, że w drogeriach możemy spotkać równie dobre produkty za nieporównywalnie niższą cenę:)

      Usuń
  5. zdecydowanie nie wydałabym takiej sumy na lakier, zwłaszcza, że używam go sporadycznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam lakieru niemalże codziennie i mimo wszystko uważam, że cena jest zbyt wysoka dla przeciętnego użytkownika.

      Usuń
  6. Kiedyś wydałabym każdą cenę za lakier, jednak odkąd zaczęłam lepiej dbać oo włosy odstawiłam je w kąt :-) Marzysz o cieniu z MAC'a? Lub może o lakierze do paznokci Chanel? :-) Zajrzyj do mnie po szczegóły :-) Spełniam Twoje kosmetyczne życzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko lakier do włosów to lakier do włosów, choć trzeba przyznać, że kemon w swojej kolekcji ma kilka perełek:)

      Usuń
  7. ja używam ogromne ilości lakieru, więc pewnie bym zbankrutowała kupując ten lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Póki co cena troszkę zaporowa. A i współczuję remontu, do tej pory pamiętam syf w całym domu, brrrrrrrrrrrrrr :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie, kiedys z mamą kupiłyśmy niby świetny, profesjonalny i drogi lakier do włosów. Ja mam długie włosy, to ok, lakier mógł sobie nie poradzić, ale mama ma króciótkie, więc jak już mam kupić lakier to do 20 zł max :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ZOSTAŁAŚ OTAGOWANA! SZCZEGÓŁY U MNIE. MAM NADZIEJĘ, ŻE PRZYŁĄCZYSZ SIĘ DO ZABAWY.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie. Taka suma za lakier raczej nie.
    Zapraszam:
    http://haveadreamm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...