poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Targi, targi i po targach...

Tak to już jest, że wszystko co dobre, szybko się kończy. Ani się obejrzałam a targi i kolejne spotkanie wielkopolskich (i nie tylko) blogerek (i blogera ;)) już za mną. W pierwszej kolejności serdeczne podziękowania należą się MPT, które nie dość że zapewniły nam darmowe wejściówki, to jeszcze ugościły nas po królewsku, udostępniając salę konferencyjną i organizując poczęstunek.

Jeśli zaś chodzi o targi per se, to niestety przyznam, że miałam większe oczekiwania. Liczyłam przede wszystkim, że wystawców będzie więcej, że będą to zarówno znane jak i nieznane marki, że stoiska i ceny będą bardziej zachęcające. Tymczasem całość była ograniczona do zaledwie dwóch pawilonów, ścisk był spory, dominowały marki, o których nigdy wcześniej nie słyszałam, głównie profesjonalne i salonowe. Stoiska były dość ciasne i nierzadko trzeba było przepychać się łokciami, żeby cokolwiek zobaczyć. Taki to już jednak chyba urok targów po prostu. W końcu nie są one nastawione na przeciętną Annę Kowalską, która chce zrobić zakupy po okazyjnych cenach, ale na profesjonalistów, którzy wykorzystują takie okazje do zapoznania się z nowinkami, do rozmów biznesowych i nawiązywania nowych kontaktów.

Generalnie cieszę się, że miałam możliwość uczestniczenia w tym wydarzeniu i chętnie zjawię się tam za rok, choćby żeby zobaczyć, czy coś się zmieniło ;).

Poniżej kilka zdjęć pstrykniętych podczas buszowania wśród kosmetyków, ze spotkania i łupów oczywiście :D (kliknijcie, żeby powiększyć).












52 komentarze:

  1. Też byłam na targach i stwierdziłam że hale fryzjerskie były bardziej rozwinięte niż te kosmetyczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Super widzę było:) I jest rodzynek hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. oo i ślimaka mieli:) a OPI po wiela? fajnie,że mogliście się spotkać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładne kolory po 30 zł, ładne inaczej za 21 zł, a brzydkie za 10 zł ;D no i moje pytanie, dlaczego Ciebie iwonko nie było?

      Usuń
    2. tak się złożyło,że akurat byłam na weselu :) ale następnym razem zawitam w poznańskie progi :D

      Usuń
  4. Zgadzam się z Twoim podsumowaniem :-) Ale żeś mi foto walnęła przy zdejmowaniu komina ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepsze przy zdejmowaniu komina niż przy przeżuwaniu ;)

      Usuń
    2. No ja wyglądam jakbym ust z domu zapomniała :p

      Usuń
    3. Dziewczęta, nie bądzcie wobec siebie tak krytyczne :D

      Usuń
  5. Fajne zdjęcia!
    Nigdy nie byłam na takich targach, ale mam ochotę się wybrać, gdy będą w moich stronach.

    OdpowiedzUsuń
  6. o ślimakowy krem, a ile zapłaciłaś za niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krem kosztował z 10% zniżką 60 zł, w necie jest za 69 zł

      Usuń
  7. Madguś, dobre podsumowanie, fajnie było się ponownie spotkać, do następnego, już pełnego energii spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Wam tych targów :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo ciekawa jestem ślimaczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę powiedzieć, że pierwsze wrażenia jak najbardziej na plus, ale nie chcę zapeszać ;)

      Usuń
  10. Od dwóch lat planuję załapać sie na któreś targi, ale zupełnie mi się to nie udaje. Może w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno warto choć raz znaleźć się na takim wydarzeniu :)

      Usuń
  11. cieszę się że udało nam się spotkać :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe, widzę, że też złapałaś Batiste tropical ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z fajniejszych zapachów, choć Cherry też kusił. Oczywiście z tego wszystkiego nawet nie wiem, co kupiłyście z Madzią, ale mam nadzieję, że przeczytam na Waszych blogach :)

      Usuń
  13. Musiało być naprawdę fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam kiedyś na targach w Katowicach i szczerze to czułam wieeelki niedosyt...

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na recenzję kremu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie na pewno, sama jestem ciekawa, czy będą efekty :)))

      Usuń
  16. Bardzo miło było Cię poznać!
    Widzę, że skusiłaś się na "ślimaczka" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie i mam nadzieję, że następnym razem okazji do rozmowy będzie więcej :) A ślimaczek skusił, bo cena dość atrakcyjna w porónaniu do azjatyckich kosmetyków tego typu :)

      Usuń
  17. Milo bylo znow Cie widziec Madziu :) do nastepnego z ciachem Twoim :D hyhy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie :) Ale widzę, że następnym razem bez ciasta się nie obejdzie ;P

      Usuń
    2. w ogóle nie ma takiej opcji, żeby bez :D

      Usuń
    3. dwie przeciwko jednej, to już chyba na serio mi się nie upiecze ;P

      Usuń
  18. Przy stoisku pędzli Maestro wyróżniają się idealnie podcięte włosy Szpileczki ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Miło było Cię poznać, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszczę mam nadzieje ze za rok syzbciej się ogarne i tez przybęde !

    OdpowiedzUsuń
  21. ja czekam z niecierpliwością na targi w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę Wam spotkania :) Śliczne OPIki wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  23. jestem ciekawa Twojej opinii o tymm kremie... ja się w końcu nie skusiłam, ale jak będziesz zadowolona to nabędę drogą kupna ;)

    Fajnie się było znów zobaczyć :)
    Do szybkiego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poużywamy, zobaczymy, ale pierwsze wrażenia jak najbardziej pozytywne ;)

      Usuń
  24. Magda, najlepszy zapach suchego szamponu wybrałyśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne lakiery, tak codzienne nudziaki, śliczne :) Zapraszam do mnie na haul ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...