poniedziałek, 20 lutego 2012

Pozytywne wyniki ;)

Nadszedł czas na wyniki pozytywnego "włosowego" rozdania ;). W pierwszej kolejności chciałam Wam podziękować za liczny udział i Wasze pozytywne komentarze. W stosunku do siebie jesteśmy najczęściej najbardziej krytyczne, dlatego cieszy mnie, że każda z Was potrafiła znaleźć w swoich włosach jakąś pozytywną cechę. Jeśli ja miałabym określić, za co lubię swoje włosy, to byłby to zdecydowanie ich kolor, o który pyta mnie niemalże każda fryzjerka. Rozpiera mnie straszna duma, kiedy mogę im powiedzieć: "Nie farbuję" :D Ale do rzeczy...


Przechodząc do wyłonienia zwycięzców, chciałabym wyróżnić dwie osoby, których komentarze mnie
urzekły. Są to sauria80 i Joanna, Uważam, że dziewczynom należy się wyróżnienie za wyobraźnię i ogromny polot pisarski. Postanowiłam nagrodzić również Anikę, bo jej komentarz wydał mi się tak inny od wszystkich (zachęcam do odszukania komentarzy pod właściwym postem). 

Zdecydowałam, że dziewczyny otrzymają nagrody poza losowaniem (zestawy 2 maseczek). Mam nadzieję, że nikt nie będzie głośno protestował przeciwko takiemu rozstrzygnięciu konkursu. W końcu to tylko zabawa :).

Pozostałe 2 zwyciężczynie zostały wybrane na drodze losowania i są to:
 
Aguteńka (zestaw 2 maseczek)

carolciaaa (zestaw próbek)

Zwyciężczyniom gratuluję i poproszę o maile z adresami na mizzvintage@o2.pl

Pozostałym życzę wielu pozytywnych myśli nie tylko w kwestii włosów :)))



10 komentarzy:

  1. wow dziękuję, a ja gratuluję 1500 Obserwatorów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti - gratuluję szczęściaro :) ja dawno już nie brałam udziału w rozdaniach może czas zacząc...

      Usuń
    2. Siouxie, był taki czas, że zgarniałaś nagrody we wszystkich rozdaniach, jak się patrzy:D

      Usuń
  2. Ale ,że JA??? Naprawdę czy coś źle zrozumiałam :O? Bo jeśli tak to oznacza że PIERWSZY raz w życiu coś wygrałam. Gratuluję wszystkim zwycięzcom i dziękuję :):)::)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję... ! :)
    też nie farbuję - chociaż mam ochotę - ale wiem że szybko posiwieję bo u mnei to genetyczne więc jeszcze się w swoim życiu nnafarbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow!:) Super, dane już przesłałam. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aa, no i gratuluję pozostałym dziewczynom. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej!
    Zostałaś otagowana!
    http://blackandwhite-jestemjakajestem.blogspot.com/2012/02/tag-5-kosmetycznych-rzeczy-ktorych.html
    Jeśli będziesz miała chwilę mam nadzieję, że odpowiesz :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...