sobota, 18 lutego 2012

TAG: Perfect Women

Dawno nie było tu żadnego TAGa. Tak się złożyło, że ostatnimi czasy nikt mnie nie tagował , a tagi skierowane do wszystkich są moim zdaniem tagami skierowanymi do nikogo. Dziękuję więc Viollet za możliwość wzięcia udziału w zabawie, tym bardziej że zadanie łatwe nie było :))).
Zasady:
Wybierz idealne, Twoim zdaniem, kobiety w trzech kategoriach:
- perfekcyjna w swoim zawodzie;
- ideał urody;
- perfekcyjny styl, elegancja.
Jeśli chcesz, dodaj zdjęcia i uzasadnij swój wybór.
Umieść na swoim blogu obrazek z tagiem Perfect Women.
Podaj informację, kto Cię otagował.
Przekaż zabawę kilku innym bloggerkom.

1. Perfekcyjna w swoim zawodzie
www.krystynajanda.pl

W zasadzie była to jedyna kategoria, przy której nie miałam najmniejszego problemu z wyborem kandydatki do miana "Perfect Woman". Ideałem jest dla mnie w tej kwestii Krystyna Janda - świetna aktorka, kobieta kameleon. Miałam okazję podziwiać ją na żywo na deskach jednego z warszawskich teatrów i przyznam, że było to niesamowite przeżycie.

2. Ideał urody

W tej kategorii zdecydowanie zaczęły się schody, bo nie mam jakiegoś określonego ideału kobiecej urody. Od kiedy jednak po raz pierwszy na małym ekranie zobaczyłam Kayę Scodelario (Effy Stonem z brytyjskiego serialu Skins) stałam się wielką orędowniczką jej urody i postaci, którą wykreowała w serialu. Dziewczyna ma dopiero 20 lat, ale moim zdaniem olśniewa.


3. Perfekcyjny styl, elegancja

Z tą kategorią to już w ogóle miałam problem, bo wielką fanką, ani już tym bardziej znawczynią mody i stylu nie jestem. Lubię wszystko, co "casual", a sportowa elegancja to zdecydowanie mój ulubiony trend. Jeśli jednak mam już wybierać, to typuję Scarlett Johansson, która podoba mi się zarówno w wersji na "co dzień", jak i też tej bardziej eleganckiej, a już szczególnie w wydaniu "retro".

Uff... zadanie wykonane :))) Pałeczkę przekazuję dalej do eveleo i Aliss, mając cichą nadzieję, że dziewczyny nie brały jeszcze udziału w zabawie ;P.


Lubiących TAGi zapraszam wkrótce na kolejne wydanie :))).

17 komentarzy:

  1. Scarlett jest wręcz stworzona do stylu retro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, Effy ze Skinsów jest piekna, tez to zauwazylam :) Pozdrawiam i zapraszam na konkurs- do wygrania bon na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również wielbię Kaye ponad wszystko. Tylko dla niej moge oglądać skins wiele razy. Świetna postać i śliczna dziewczyna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Scarlett to piękna kobieta:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem chyba jedyną osobą na świecie, która kompletnie nie rozumie fenomenu Kayi ani zachwytów nad jej urodą... ale pod opinią o Scarlett się podpisuję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie jedyną, bo zdania na jej temat są jak najbardziej podzielone, wystarczy poszperać w internecie. Dla mnie to tylko dowód na to, jak różne są gusta:)

      Usuń
  6. Jak zobaczyłam zdjęcie Krystyny Jandy odrazu przypomniała mi się piosenka która wykonywała kilka lat temu "a ja jestem na zakręcie:

    OdpowiedzUsuń
  7. Kayla jest przepiękna, nie mogłam od niej oczu oderwać w trakcie sinsów :) hipnotyzuje ! dziękuję za otagowanie, zrobię posta wieczorkiem :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jana to piękną i utalentowana kobieta!

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za zaangażowanie mnie w tę akcję, wykonam w wolnej chwili, już mam jedną perfekcjonistkę na myśli, ale nie będę ukrywać, że Janda u mnie to też kobieta z tej grupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem ciekawa w takim razie Twoich pozostałych typów:D

      Usuń
  10. Mam do ciebie pytanie nieco nie na temat ;) ale niby kazde miesce jest dobre ;)

    Jakbys porownala puder Maybelline Dream Mat do Clinique (zapomnialam dokladniej nazwy, pamietam, ze pisalas o nim pochlebnie)? Ja mam maybelline, konczy mi sie, jestem srednio zadowolona z niego i zastanawiam się czy clinique jest lepszy pod wzgledem matowenia cery. Oczywiscie zdaje sobie sprawe, że kazda cera jest inna ;) ale wole spytac. Warto kupic clinique czy nie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudrów z Clinique jest kilka, nie pamiętaj już, który dokładnie miałam, poziom zmatowienia buzi był jednak porównywalny z Mabelline, chyba nie jest to więc puder wart ponad 100 zł

      Usuń
  11. Jandę uwielbiam. Maniakalnie wręcz w liceum i na studiach chodziłam do Powszechnego na wszystko w czym grała. Teraz staram się też regularnie zaglądać do jej Polonii. Uwielbiam też jej książki i sposób pisania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Scarlet Johanson jest genialna w celebrowaniu własnego ciała, nie jest chudzinką, do wieszaka w stylu Anji Rubik jej daleko ale ona jest tak pewna siebie, swojego ciala i seksapilu że nie sposób nie zachwycić sie nią, choc jestem zupełnie hetero :D.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...