niedziela, 6 marca 2011

Zajawka :D

Kilka postów temu wspominałam o zbliżającym się rozdaniu. Dzięki życzliwości pewnych osób udało mi się skompletować nagrody, które - mam nadzieję - spotkają się z Waszym zainteresowaniem ;). Czekając aż licznik obserwatorów wybije upragnioną pięćsetkę, postanowiłam uraczyć Was dzisiaj małą zajawką, która da Wam wyobrażenie o tym, co między innymi będzie do wygrania. Ciekawe czy zgadniecie, kto jest jednym ze sponsorów konkursu ;)))).







Mam nadzieję, że już nie możecie się doczekać ;). Ja jestem niesamowicie podekscytowana :)))))

20 komentarzy:

  1. Lakier z OPI - marzenie aniołów,
    Otulam sennie-niedzielnie :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier z OPI? Zapowiada się ciekawie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. :DDD lakierki OPI i top coat seche vite :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. swiss collection 2010 jest w ofercie victoria's beauty - oj czaje sie na to, czaje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no kto, victorias beauty pewnie :P

    OdpowiedzUsuń
  6. OPI - fantstyczne produkty. niedługo pokaże ich nową kolekcję. Gratulacje - 500 obserwatorów to imponujące osiągnięcie:) Każdy czytelnik na wagę złota:)
    Czekam na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. aniele kulawy, wkrótce to marzenie może się spełnić:)))

    Czarodzielnica, powiedziałabym raczej lakiery:D

    arachne, z seche będzie coś więcej niż TC:)))

    sabbatha, :P ;)

    Pieknosdnia, do 500 brakuje mi jeszcze 52 osoby, później rozdanie rusza pełną parą;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny to Seche to dobre jest?

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknoscdnia, ja osobiście nigdy nie próbowałam, więc nie mogę się wypowiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, zapowiada się naprawdę niezle :) ja również czekam na rozdanie! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. oooo... w takim razie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. czekam z niecierpliwością:))

    OdpowiedzUsuń
  13. ojoj już mi cieknie slinka ;> czekam!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. no, no no! :)
    Zadając pytanie, kto zasponsorował nagrody, wiadomo że chodzi o kogoś mało oczywistego. Hmm...
    Nie wiem. ;D Lubię takie zagadki, ale myśle już z 5 minut i nie mogę na nic wpaść. ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. No to czekamy, zaczynam odliczanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Seche jest swietne!

    Super zajawka:D

    OdpowiedzUsuń
  17. OOOOOo :) czekamy, czekamy na magiczną pięćsetkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Dodałam do obserwowanych ;)
    Chyba jestem 455 obserwatorem, więc niewielu Ci zostało.
    OPI? ;> Mmmm...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...