środa, 5 października 2011

Na życzenie :)))

Tą notką zupełnie nie wstrzelę się w aktualną porę roku, ale co mi tam... Im dłużej czuć lato, tym chyba lepiej, prawda? Eveleo, autorka bloga kobieta przed 30 zażyczyła sobie pourlopowy wakacyjny strój dnia, więc postaram się tu i teraz spełnić tę prośbę :))). Nigdy wcześniej nie zamieszczałam takich postów, ponieważ nie uważam, żeby mój styl ubierania się był jakiś szczególny. Cenię sobie przede wszystkim wygodę i najchętniej w ubiorze stosuję "sportową elegancję". Zdjęcia nie były robione z myślą o tej notce, udało mi się jednak wyszukać kilka takich, na których można coś pokazać. Zresztą oceńcie same;))) Zachęcam do oglądania fotek w powiększeniu ;).

  Strój nr 1: "styl marynarski"
- bluzka H&M
- szorty razem z paskiem Pull&Bear
- sandały Outlet Factory (nie pamiętam jednak, w którym dokładnie sklepie je kupiłam)
- torebka Solar
- okulary House


Strój nr 2: "na wygodnie"
- koszulka: H&M
- spodnie: Vero Moda (marka Only)
- sandały: jak wyżej
- strój kąpielowy: Factory Outlet (Calzedonia)
- torba plażowa: Natura
- apaszka: Bijou Brigitte
- okulary: jak wyżej



Strój nr 3: "antycznie"
Mężczyzna wspaniałomyślnie zgodził się zaprezentować Wam najmodniejsze tureckie trendy:D. Myślę, że to połączenie klasyki z nowoczesnością jest niezwykle twarzowe. A Wam jak się podoba? ;))).


17 komentarzy:

  1. Zdecydowanie strój nr 3 ;) Z klasą, idealnie na upały, nie do zdarcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. prawda nr 3 to hit na następne lato!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mężczyzna cieszy się, że się Wam podoba, długo pracował nad odpowiednim ułożeniem togi;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hahah dziękuję pięknie za pozytywne rozpatrzenie mojej prośby :))) wiedziałam, że ukrywasz gdzieś na dysku te zdjęcia, miałam nosa ;) super styl, taki właśnie lubię najbardziej: stylowo i wygodnie :) pozdrowienia dla Ciebie i Pana ze zdjęcia nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatni outfit skradl moje serce : P

    OdpowiedzUsuń
  6. Eve, ależ nie ma za co:D co do zamieszczania outfitów, to jeśli uda mi się skomponować coś fajnego, postaram się wrzucić na bloga:) pan dziękuje za pozdrowienia;)

    ooliskaa, no bo to hit sezonu;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pola, do nas jak zwykle trendy docierają z pewnym opóźnieniem;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw nr 3 będzie hitem lata 2012!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, tak ostatni jest taki ..hm..luzacki i dostojny zarazem :D Trudno o taki efekt, przyznaję bez bicia. A Ty masz fajne spodenki te z Vero Mody :D A i zazdroszczę słoneczka

    OdpowiedzUsuń
  10. hehehe zajebista wygoda :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że ubieramy się dosyć podobnie, zwłaszcza latem ;) Szczególnie druga stylizacja - to jakbym siebie widziała hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Chanel, wiadomix;D

    Catus, spodenki należą do moich ulubionych, są super wygodne:)

    saharu,;)

    przystankowa, zajrzę w wolnej chwili:)

    Greatdee, uwielbiam taki styl, w eleganckich ciuchach czuję się jak kaftanie bezpieczeństwa;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne zdjecia oraz bardzo bliski styl do mojego-przede wszystkim luz:)))
    Ostatnie zdjecie jest rewelacyjne!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Hexx, wygoda na pierwszym miejscu:)))

    lola, dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. na wakacjach najważniejsza wygoda :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...